خبرهای داغ:
باحضور مسئولین و عموم مردم : اولین سالگرد سردار شهید احمد مجدی برگزار شد اولین سالگرد عروج آسمانی شهید مدافع حرم سردار پاسدار «حاج احمد مجدی» با حضور فرماندار و مسئولین محلی شهرستان و مردم در قطعه گلزار شهدا اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۰۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرنگار روابط عمومی بسیج از اندیمشک ، مراسم اولین سالگرد شهادت مدافع حرم «احمد مجدی»  در گلزار شهدای اندیمشک برگزار می‌شود.
این مراسم با حضور خانواده معظم شهید والامقام همراه با مدیحه‌سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) برگزار شد.
فرزند حاج حسنعلی مجدی نسب (شیخ نجدی) فرمانده گردان تیپ سوم حضرت مهدی(عج) سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در جریان عملیات قطع ارتباط داعشیان شهرهای نبل و الزهرا در ۱۵ کیلومتری مرز کشور سوریه با ترکیه و دفاع از حرمین اهل بیت (ع) به مقام والای شهادت نائل آمده است تا با رشادت ماندگار فرزندان خوزستان بزرگترین حصر تاریخ در این دو شهر شیعه نشین با جمعیتی بالغ بر ۷۰ هزار نفر شکسته شود.
وی پیش از نائل آمدن به مقام شهادت دچار جراحات گسترده شده بود. همزمان با اعلام خبر شهادت سردار شهید مجدی منزل وی در شهرستان اندیمشک مملو از بسیجیان و روحانیون و مسئولان لشکری و کشوری و مردمانی شده است که در تجدید بیعت با خط امام راحل و مقام معظم رهبری در مسیر دوری از کفر و طاغوت و تکفیر شور انقلابی خود را به جهانیان نمایان ساخته اند.
پیکر پاک و مطهر شهادت احمد مجدی نسب پس از ورود به استان و برگزاری مراسم ویژه استقبال در شهر یک هزار شهید اندیمشک به خاک سپرده می شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم،شهید والا مقام سردار احمد مجدی از خود دو فرزند دختر به یادگار گذاشته است و پس از شهدای والا مقام الیاسی و حبیبی منش سومین شهید مدافع حرم اندیمشک است که در جریان مبارزه با تکفیری های خونخوار و دفاع از حرم حضرت زینب (س) آسمانی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها