امام جمعه رضوانشهر با اشاره به نقش مهم روحانیت در این برهه از زمان تاکید کرد:اولویت اصلی کار و فعالیت روحانیون باید در جهت تبلیغ و فعالیت های فرهنگی باشد زیرا طلاب و روحانیون در خط مقدم جهاد هستند.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۳۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رضوانشهر، حجت الاسلام حبیبی در مراسم معارفه مسئول بسیج طلاب ناحیه رضوانشهر که در حسینیه این ناحیه برگزار شد اظهار کرد:در میان اقشار مختلف جامعه شهدای روحانی بیشترین شهدای انقلاب اسلامی می باشند که تاریخ درباره مبارزات خستگی ناپذیر آنها شهادت می دهد.

وی با اشاره به نقش مهم روحانیت در این برهه از زمان تاکید کرد:اولویت اصلی کار و فعالیت روحانیون باید در جهت تبلیغ و فعالیتهای فرهنگی باشد و در این راه باید بالتبع امام و رهبری خود نیز انقلابی باشند و هم روحیه انقلابی را به جامعه تزریق نمایند و تسری فرهنگ معنوی و دینی و تزریق آن بر عهده روحانیت می باشد.

امام جمعه رضوانشهر ادامه داد:وظیفه تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) در برابر اسلام تکفیری و اسلام بدوی از رسالت های مهم روحانیت می باشد.

حجت الاسلام حبیبی اتحاد و همبستگی بین روحانیون را بسیار مهم توصیف کرد و گفت:امروز دشمن برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی راه حل نظامی نمی تواند داشته باشد و به ناچار سعی می کند که در ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم از حیث مذهب و قومیت از هیچ کوششی دریغ ننماید.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد:امروز دشمن با تشکیل وهابیت و داعش تکفیری تمام تلاش خود را می کند تا بین تشیع و تسنن اختلاف بیندازد تا بتواند به اهداف شوم خود دست یابد و ما روحانیون تشیع و تسنن باید دست در دست یکدیگر بدهیم تا بتوانیم اهداف دشمنان اسلام را نقش بر آب کنیم تا آنها نتوانند بر ما مسلط گردند.

ارسال نظرات