خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به صدور احکام مسئولان و اعضای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهر‌های دیباج، امیریه و کلاته رودبار شهرستان دامغان از آغاز بکار رسمی ستادهای امر به معروف این شهرها خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۳۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سرهنگ محمد خوشقدم در نشست شورای سیاستگذاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان که صبح امروز به میزبانی سالن جلسات شهرداری دامغان برگزار شد، با بیان اینکه همه افراد جامعه باید نسبت به گسترش و اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت کنند، اظهار داشت: 200 نفر از کارمندان شهرستان دامغان عضو طرح یاوران معروف هستند.

وی با اشاره به اینکه با نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک گفتمان حاکم در جامعه می توان احساس مسئولیت عمومی برای اجرای آن را افزایش داد، افزود: یکی از علت های اساسی و مهم یکپارچگی و اتحاد مردم در همه صحنه های انقلاب همان اجرای فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر است و آن به معنای مسئول بودن در قبال یکدیگر است. 

فرمانده سپاه ناحیه دامغان نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر را مصداق بارز سبک زندگی اهل بیت (ع) دانست و تصریح کرد: ولایت فقیه مهمترین اصل قانون اساسی و معروف است و باید با حمایت عملی از ولایت فقیه و اجرای قانون اساسی در زنده نگه داشتن معروفات در جامعه گام برداریم. 

خوشقدم با بیان اینکه اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مانع بسیاری از ناهنجاری ها اجتماعی خواهد شد، افزود: اگر امر به معروف در جامعه محقق نشود در واقع جهاد معنای نخواهد یافت. 

وی تصریح کرد: ما در برابر نشان دادن ارزش و جایگاه این فریضه الهی وظیفه و رسالتی سنگین بر عهده داریم به طوری که اگر به این مهم عمل شود جامعه در مسیر رشد، تعالی و بالندگی گام بر می دارد. 

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به صدور احکام اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرهای دیباج، امیریه و کلاته رودبار اظهار داشت: این افراد از امروز رسما فعالیت خود را با تشکیل جلسات و بهره گیری از سیاست ها و برنامه های ابلاغی آغاز خواهند کرد.

خوشقدم همچنین توزیع سه هزار برگ اطلاعیه و بروشور تبلیغاتی با مضامین ترویج و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی ازمنکر در سطح شهر و برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه دبیران خواهر حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج را از مهمترین برنامه های اجرا شده توسط ستاد امربه معروف و نهی از منکر دامغان در طی ماه های گذشته ذکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها