خبرهای داغ:
توسط مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیبغات اسلامی شهرستان البرز:
مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیبغات اسلامی شهرستان البرز مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن شهرستان البرز را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۴۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

هادی انصاری مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیبغات اسلامی شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین  پیرامون مسیر های راه پیمایی 22بهمن در شهرستان البرز اظهار کرد: برای  نشان دادن انسجام  و پایبندی خود به انقلاب اسلامی و آرمان های بلند امام راحل و شهدا مسیر هایی را برای راه پیمایی در نظر گرفته شده است که به اطلاع مردم عزیز می رسانیم

 وی در ادامه افزود: مبدا حرکت از فلکه بسیج الوند به سمت بلوار۲۲بهمن خیابان امام خمینی ره مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام  خواهد بود.

مسیر راه پیمایی در شهر محمدیه ازمزارشهدای گمنام میدان امام خمینیبه سمت میدان امام حسین  و مسجدجامع محمدیه در نظر گرفته شده است.

شهرک شریف آباد مبدا حرکت ازوردی شهرشریفیه خیابان ولیعصر.میدان امام به سمت خیابان شهدا  و مزارشهدای شهر خواهد بود.

مسیر راه پیمایی  در شهر بیدستان از مسجد سیدالشهدا خیابان  طالقانی خیابان  شهید زارع پور خیایان امام خمینی و در نهایت مزار شهدای گمنام می باشد.

مسیر راه  پیمایی شهرک کمال آباد ابتدای ورودی کمال آباد به سمت گلزار شهدا است

شهرک پیریوسفیان ابتدای ورودی پیریوسفیان به سمت گلزارشهدا در نظر گرفته شده است.

شهرحصار مسجداعظم شهدا مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان اصلی ولیعصر به سمت امامزادگان احمد و محمود برای راهپیمایی تعیین شده است.

روستای حسن آباد کلج مسجد امام حسین بطرف یابان  شهید خانبابایی بطرف مزار شهدا می باشد.

انصاری گفت: از تمام مردم  بزرگوار و شهروندان تقاضا می شود که با بصیرت مثال زدنی و همیشگی خود برگ زرینی را ورق زده و ملت قهرمان ایران اسلامی را  به  ویژه شهرستان البرز که همواره پایمردی آنان در پاسداری از انقلاب بی نظیر بوده است با حضوری پررنگ تر از گذشته به ندای رهبری و امام راحل لبیک گویان مشت های گره کرده خود را با فریاد الله اکبر، خامنه ای رهبر و مرگ بر استکبار و آمریکا به جهانیان نشان دهند.

وی در پایان گفت: قطعا روح بلند امام راحل و شهدا از شما خشنود و رهبر فرزانه انقلاب هزاران بار به شما آفرین خواهند گفت.

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها