استاد دانشگاه تهران تأکید کرد:

آمریکا روبه سقوط است

دکتر منوچهر محمدی، گفت: در یک پیچ تاریخی هستیم که در آن آمریکا رو به سقوط است و ما رو به اوج و صعود پیش می رویم.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۴۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام الله دهه فجر، جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خانواده کارکنان یگان رزم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

دکتر منوچهر محمدی، پژوهشگر برجسته‌ی انقلاب اسلامی در این مراسم جشن، گفت: دو امپراطوری بزرگ بودند که یکی از انها با پیش بینی حضرت امام رحمه الله علیه نابود شد و دیگری در حال نابودی است.

دکتر محمدی افزود: حضرت امام راحل فرمودند" یقین بدانید که این پرچمی که روز 22 بهمن به دست ما و شما سپرده شده است، موظف هستیم آن را بدست حضرت آقا(امام زمان) بدهیم.

استاد دانشگاه تهران ادامه داد: روزی خواهد رسید که از کلیساهای جهان صدای اذان بلند می شود و قرآن تلاوت خواهد شد و این سخنی است که در وصیت نامه امام خمینی رحمه الله علیه بوده است و اکنون وقوع این سخن را در امریکا می بینیم و طبق فرمایش ایشان ما در یک پیچ تاریخی هستیم که در آن آمریکا رو به سقوط است و ما رو به اوج و صعود پیش می رویم.

وی در ادامه به گسترش انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی نیازی به بمب اتم ندارد؛ بلکه از چنان نفوذ فرهنگی برخوردار است که حتی بر غیر مسلمانان در خارج از کشور اثر گذاشته و دیگران پذیرای حرف های ما هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار