فرمانده حوزه امام علی چلگرد:

انقلابی ماندن ما به دلیل استمرار دشمنی هاست

تحقق کامل اهداف انقلاب مستلزم روحیه و رویکرد انقلابی ، یعنی کوشش و تلاش ویژه و مضاعف توام با شور و نشاط انقلابی است.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۵۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ بمناسبت ایام الله دهه فجر جشن پیروزی انقلاب در پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دهنو از توابع شهرستان کوهرنگ برگزار شد .

در این مراسم جشن رسول احمدی میرقائد، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) گفت: به ویژگی های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:‌ تغییر بنیادی در نظام قبلی، برخورداری از ماهیت دینی و آمیختگی دین با سیاست در طول حیات انقلاب، وجود پایگاه مردمی و وحدت و همدلی، جامعیت انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف آن و روحیه ایثار و شهادت طلبی مردم ، از ویژگی شاخص انقلاب اسلامی ایران به شمار می روند.

احمدی میرقائد تصریح کرد: انقلابی ماندن ما به دلیل استمرار دشمنی های استکبار جهانی و نظام سلطه با نظام اسلامی است.

فرمانده حوزه امام علی علیه السلام چلگرد، با اشاره به اهمیت حفظ روحیه انقلابی در آحاد مردم جامعه، افزود: حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) رهبر معظم انقلاب فرمودند" چون هنوز همه اهداف انقلاب اسلامی محقق نشده و حرکت در مسیر دستیابی به آنها همچنان ادامه دارد ، لذا در واقع انقلاب پایان نیافته است و انقلابی بودن مفهوم خود را از دست نداده است ".

وی، اضافه کرد: دوم اینکه ؛ تحقق کامل اهداف انقلاب مستلزم روحیه و رویکرد انقلابی ، یعنی کوشش و تلاش ویژه و مضاعف توام با شور و نشاط انقلابی برای دستیابی به اهداف تعیین شده است.

فرمانده حوزه امام علی علیه السلام چلگرد، خاطرنشان کرد: سوم اینکه؛ تا هنگامی که انقلاب اسلامی بر اصول و ارزش های الهی و انسانی خود پایبند است، دشمنی نظام سلطه و استکبار برای سقوط آن ادامه خواهد یافت؛ لذا مقابله با این تهدیدات نیازمند حفظ روحیه انقلابی ( انقلابی گری، انقلابی بودن ، و انقلابی ماندن و ...) در جامعه است .

احمدی میرقائد در پایان افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به شکل مستقیم یا غیر مستقیم تاکید کرده اند ، تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی نیازمند تفکر انقلابی،‌ عمل انقلابی، و رویکرد جهادی است.

ارسال نظرات