خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: حفظ روحیه استقلال طلبی، توجه به منویات امام خامنه ای ، حساسیت در مقابل دشمن و تقوای دینی و سیاسی از عوامل موثر در حفظ انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۵۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین" غلامی" مسئول دفتر نماینده ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در یادواره شهدای روستای دو حصاران سرایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: دشمن امروز با حربه نفوذ سعی در وارد کردن خدشه به نظام و انقلاب اسلامی را دارد لذا باید هوشیار بوده ونفوذ دشمن را جدی بگیریم.

وی پایبندی به ارزشهای اسلامی، همت بلند و همدلی و همزبانی، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در مقابل دشمن و تقوای دینی و سیاسی را مطالبه رهبری و عوامل موثر در حفظ انقلاب بر شمرد.

به گفته وی دشمن با حربه های مختلف سعی در زمین گیر کردن ملت ما دارد و راه نجات در حوزه اقتصاد تحقق فرامین رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام غلامی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری روحیه انقلابی و پایبندی به ارزشها و مبانی اسلام را نباید از یاد ببریم.

گفتنی است، یادواره شهدای روستای دوحصاران به همت پایگاه بسیج حضرت مریم خواهران روستای دوحصاران و همکاری حوزه بسیج خواهران نائبه الزهرای شهر آیسک ،پایگاه بسیج شهید عجمی، دهیاری و شورای اسلامی این روستا در هیئت ابوالفضلی دو حصاران برگزار شد.

شایان ذکر است، در این یادواره که امام جمعه و بخشدار آیسک و برخی مسئولان شهرستان سرایان حضور داشتند نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای بانوان این روستا مورد بازدید قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها