سردار محمدی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
سردار محمدی گفت: در این دهه با حضور بسیجیان و مردمان عشایری ویژه برنامه هایی با محوریت تبیین و گفتمان سازی اندیشه ولایت و همچنین بیان برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جوان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۷۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

ویژه برنامه های سازمان بسیج عشایری در دهه فجرسردار محمدی مسئول سازمان بسیج عشایری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه های این سازمان تا پایان سال با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدا گفت: سازمان بسیج عشایری در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت و بسیج عشایری سپاه استانی ویژه برنامه های جشن فجر را در دستور کار دارد.

وی افزود: در این دهه با حضور بسیجیان و مردمان خوب جامعه عشایری ویژه برنامه هایی با محوریت تبیین و گفتمان سازی اندیشه ولایت و همچنین بیان برکات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جوان برگزار می شود.

سردار محمدی تبیین سیره و منش امام خمینی(ره) ، استکبار ستیزی و اطاعت از ولی فقیه را برای جوانان و نوجوانان ضروری دانست و گفت: باید برای نسل جوان و نوجوان که رژیم ستم شاهی و کوران حوادث پس از پیروزی انقلاب را ندیدند این موضوعات را بیان کنیم تا آنها این راه نورانی را ادامه دهند.

رئیس سازمان بسیج عشایری عنوان کرد: در حال حاضر برنامه محرومیت زدایی از مناطق عشایری و اعزام گروه های جهادی به این مناطق را داریم؛ در مناطقی همچون سیستان و بلوچستان که بارش سنگین برف و باران موجب بسته شدن راه ها و ایجاد اختلال در زندگی جامعه عشایری شده است نیروهای ما جهت کمک رسانی مشغول فعالیت هستند.


ارسال نظرات