خبرهای داغ:
با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) انجام شد:

مراسم تودیع ومعارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سمیرم

با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) ،مسئولین ادارات شهرستان وبسیجیان حوزه های مقاومت بسیج ناحیه سمیرم مراسم تودیع ومعارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سمیرم برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۹۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم، با حضور جانشین نمایندگی ولایت فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، مسئولین شهرستان و بسیجیان مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمیرم انجام شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدی با تبریک دهه مبارک فجر و اشاره به انتخابات جدید آمریکا گفت: از زمانی که ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده است نه اینکه دشمنی آمریکا کمتر نشده است بلکه روز به روز رو به افزایش است.

جانشین نمایندگی ولایت فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: دشمن آرزو دارد ما در راه خود ثابت قدم نباشیم تا بتواند خواسته های خود را به ما تحمیل کند و در همه مسائل با آنان سازش کنیم.

وی ادامه داد: مسئولین ما باید گوش به فرمان ولایت باشند و اجازه نفوذ به دشمن نداده و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

 در ادامه این مراسم از زحمات حجت الاسلام صیام پور تقدیر و حجت الاسلام علی صالح غفاری زاده به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سمیرم معرفی شد.

ارسال نظرات