مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: استقلال، عدالت،احیای هویت و آزادی اهداف امام برای تشکیل حکومت سلامی است.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۹۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

دکتر حسن حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،استقلال، عدالت،احیای هویت و آزادی را از اهداف حضرت امام (ره) برای تشکیل حکومت اسلامی دانست و گفت:تحقق حکومت اسلامی از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) مقدمه و ابزاری است برای تحقق اهداف مهمی که اسلام بر آنها تاکید دارد.

وی تصریح کرد:از دیدگاه امام خمینی (ره) جهت گیری های حکومت اسلامی باید ابتدا در راستای تحقق نظام سیاسی مستقلی باشد که به دور از مداخلات خارجی بتواند براساس منافع اسلامی و ملی تصمیم گیری کند.

مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جهت گیری ها باید زمینه ساز اهداف دیگر از جمله ایجاد محیط امن برای رشد و تعالی انسان باشد گفت:این جهت گیری ها باید در ادامه احیای هویت اسلامی نیز بینجامد؛ چراکه با احیای دین، هویت انسان ساخته می شود و ساختن انسان واقعی زیربنای همه پیشرفت هاست.

حبیبی خاطرنشان کرد:اهداف حکومت اسلامی می باید در جهت تقویت آزادی های انسان باشد؛ آزادی هایی که خدا به او داده و در این راستا باید در محدوده ای که خداوند آنها را به رسمیت شناخته، محافظت شود.

وی در پایان گفت:گسترش آزادی انسان زمینه رشد استعدادها را فراهم می آورد؛آنگونه که بدون تحقق آن رسیدن به اهداف دیگر نیز با مشکل  رو به رو می شود.

ارسال نظرات