خبرهای داغ:
در هوای سرد بهمن ماه؛

مادرصوفی در بندرترکمن با خاطرات انقلاب گرمایی خاص به همایش منزلت زن بخشید/تصویر

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر همایش انقلاب اسلامی،منزلت زن،تحکیم بنیان خانواده باحضور یکی از بانوان مبارز ورزمنده انقلاب اسلامی در بندرترکمن برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۱۹۵۷۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان،  در این مراسم که با حضور پرشور بانوان شهرستان همراه بود فرماندار بندرترکمن با اشاره به نقش بی بدیل بانوان در انقلاب اسلامی تا کنون اظهارداشت:قبل ازپیروزی انقلاب ،بانوان نقش بسیار ناچیزی در عصر پهلوی داشتند اما بعداز پیروزی انقلاب سهم چشمگیری از مشارکت را در صحنه های اجتماع به خود اختصاص دادند.

وی افزود:بانوان در تاریخ انقلاب اسلامی همواره باصبرزینبی وتربیت فرزندان انقلابی جایگاه ویژه به جامعه بخشیدندکه امروز نیز ادامه دهنده آن راه هستند.

در این مراسم ام کلثوم صوفیانی یکی از زنان مبارز انقلاب در استان گلستان به بیان خاطرات خویش از آن دوران پرداخت.

این بانوی انقلاب که یکی از فرهنگیان حاضر در گرگان بودبه مادر صوفی انفلاب معروف بود که  با بیان خاطرات خویش از مبارزات بانوان در دوران انقلاب پرداخت وبا صحبتهای خود گرمایی خاص به محفل ویژه بانوان بخشید.

بیان خاطرات حاکی از ترس واضطراب  وخشونتها دردوران پهلوی ومبارزات زنان قهرمان درآن دوران نشان از شجاعت واستقامت بانوان درعصر خفقان شاه داشت که حاضران را جذب محفل نمود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها