خبرهای داغ:
مسئول ایثارگران سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامى فراز و نشیب‏ هاى بسیار و تهدیدها و در مقابل فرصت‏هاى زیادى در مقابل خود دیده است. اما ظرفیت‏هاى بالاى این حرکت الهى، این توانمندى را به آن مى دهد تا بتواند تهدیدهاى پیشرو را به فرصت تبدیل کند.
کد خبر: ۸۸۱۹۵۹۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

صدیقه ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامى فراز و نشیب‏ هاى بسیار و تهدیدها و در مقابل فرصت‏هاى زیادى در مقابل خود دیده است. اما ظرفیت‏هاى بالاى این حرکت الهى، این توانمندى را به آن مى دهد تا بتواند تهدیدهاى پیشرو را به فرصت تبدیل کند. یکى از بهترین راهکار جهت خنثى ‏سازى تهدیدات، استفاده مناسب از فرصت‏ها و یکى از بهترین فرصت‏ها جهت زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامى، بزرگداشت ایام الله دهه فجر مى‏ باشد.

 

وی افزود : این دهه به ‏عنوان یکى از مناسبت‏هاى ملى مذهبى ما ظرفیت‏هاى بالقوه‏اى دارد که مى توان با برنامه‏ ریزى خوب و مناسب ضمن بالفعل رساندن آن ظرفیت‏ها بهترین بهره را نیز جهت تحقق آرمان‏هاى انقلاب از این دهه انجام داد.

 

ملکی در ادامه افزود :یادآورى و ارج نهادن به رویدادهاى بزرگ تاریخى در عرصه بین‏ المللى، و داخلى و از نظر عرف بین‏ المللى امرى ممدوح و پسندیده است. و به‏ نوعى بزرگداشت و یادآورى امرى ضرورى و به‏ عنوان افتخار مطرح مى ‏شود.

 

وی در ادامه گفت: هدف از برگزارى جشن‏هاى دهه مبارک فجر، نباید فقط جنگ شادى و خنداندن مردم باشد، بلکه هدف باید این باشد که پیام‏ها و دستاوردهاى انقلاب در قالب‏ هاى هنرى و فرهنگى، به مردم و به‏ ویژه نسل جوان رسانده شوند.

ملکی افزود :برگزارى جشن‏ هاى پیروزى انقلاب اسلامى با هدف زنده کردن یاد و خاطره شهیدان این‏ راه و تجدید عهد و میثاق با آرمان‏هاى آن‏ها است.برگزارى این جشن‏ها باید با مشارکت حداکثرى مردم باشد، چراکه با حضور مردم بود که شاهد به ثمر نشستن انقلاب بودیم و دستگاه‏هاى دولتى برآمده از انقلاب مردمى هستند.

 

ملکی در پایان گفت : دهه فجر باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. این مراسم را با هیجانهاى عاطفى صحیح باید با طراوت و تازه کرد. در مذهب ما، احساسات، گریه و شادى، حب و بغض و عشق و نفرت جایگاه والایى دارد. ازاین‏رو جشنهاى دهه فجر مى‏ بایستى همچون مراسم و اعیاد مذهبى گرامى داشته شود.

ارسال نظرات