جانشین فرمانده سپاه ناحیه سبزوار در یادواره شهدای انقلاب سبزوار:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، جوانان ما را در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه می کند.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۰۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمدابراهیم شم آبادی در نخستین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در سبزوار با حضور مسئولان، روحانیون، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در امامزاده حسن (ع) کوشک این شهرستان برگزار شد، گفت: دهه مبارک فجر فرصت ارزشمندی برای قدردانی و گرامیداشت یاد شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: شهدای انقلاب در اوج غربت و مظلومیت و برای دفاع از آرمان های انقلاب در مقابل حکومت ظالم و فاسد پهلوی ایستادند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
 
وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و آشنایی نسل جدید با اهداف امام خمینی(ره) و آرمانهای انقلاب از مهمترین اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.
 
جانشین فرمانده سپاه سبزوار افزود: با توجه به شبیخون فرهنگی دشمن علیه نسل جوان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، جوانان ما را در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه می کند.
 
سرهنگ شم آبادی گفت: خانواده‌های معظم شهدا بزرگترین افتخار برای مملکت هستند و باید در رویدادهای مختلف کشور قدردان صبر و مقاومت خانواده های شهدا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشیم.
 
وی ادامه داد: امنیت جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است که برای دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) با شجاعت در برابر استکبار و گروههای تکفیری ایستادگی می کنند.
 
19 نفر از مردم انقلابی سبزوار در مبارزات دوران انقلاب اسلامی در سال 57 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها