خبرهای داغ:
سالن اجتماعات و مرکز مهارت های بالینی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه همزمان با ششمین روز از دهه فجر و با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۱۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه روز یکشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: این طرح های عمرانی و آموزشی با 9 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و با زیربنای 2 هزار و 500 متر مربع در مدت یکسال ساخته و به بهره برداری رسیده است.

علی جنتی افزود: سالن اجتماعات فجر معاونت آموزشی این دانشکده علوم پزشکی با ظرفیت 250 دانشجو با چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار احداث شده است.

وی با اشاره به تکمیل و راه اندازی مرکز مهارت های بالینی این دانشکده گفت: برای ایجاد این مرکز، پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: در این مرکز، دانشجویان در حال تحصیل در رشته های مختلف پزشکی، فوریت های پزشکی و پرستاری با استفاده از امکانات بالینی، به صورت عملی در زمینه های مختلف آموزش می بینند.

وی اضافه کرد: دانشجویان این دانشکده در این مرکز از امکانات بخش پرستاری، مراقبت های بالنی، اتاق های جراحی و مراقبت های ویژه به صورت عملی بهره مند می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها