باهنرنمایی بانوان میبدی، برگزار خواهد شد:
بمناسبت ایام الله دهه فجر و همزمان با جشن های پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره ماهی، غذای سلامتی با هنرنمایی بانوان میبدی، برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۴۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴

سرهنگ فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد اظهار داشت: آبزیان از با ارزش‌ترین منابع غذایی انسانی محسوب می‌شود و باید نقش مهمی در تغذیه داشته باشد.انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مهمی نظیر آهن، ید، کلسیم و فسفر در آبزیان وجود دارد.

وی با تقدیر از برگزاری جشنواره‌های غذا با محوریت غذاهایدریایی اضافه کرد: جشنواره ماهی غذای سلامتی در راستای اقتصاد مقاومتی و با هدف فرهنگ سازی ترویج طبخ و مصرفگونه‌های مختلف آبزی، آشنایی مردم با آبزیانو بالا بردن سرانه مصرف آنها در خانواده هاو حذف نمک از سفره روزانه ،برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، بیان داشت: با توجه به اینکه غذاهای دریایی حاوی مواد مغذی هستند و از آن سو، مصرف آنها در میان خانواده های میبدی بسیار پائین است این جشنواره می تواند کمک زیادی به ترویج مصرف این نوع غذاها باشد.

سرهنگ فلاح در ادامه اعلام کرد: در این جشنواره کارشناسان تغذیه و آشپزان نیز برای ارائه نحوه و چگونگی پخت غذاهای متنوع و سالمدریاییحضور خواهند داشت.

جشنواره ماهی غذای سلامتیبا همت بسیج سازندگی و با همکاری جهاد سازندگی شهرستان و با حضور بانوان میبدی در چهارشنبه 20 فروردین ساعت 15 الی 18 بهمن ماه در محلسالن ورزشی شهرک شهدای بارجینبرگزار می شود.

ارسال نظرات