به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه فرارسیدن یوم الله 22 بهمن، یادمان شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۶۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء اظهار داشت: شما دانش آموزان باید در کنار تحصیل بدانید که این آرامش را مدیون چه کسانی هستید.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی قره چاهی گفت:سه رکن در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اثر داشت؛ رکن اول همان اسلام است که امام راحل برای احیاء آن قیام کرد، رکن دوم ولایت فقیه است و پیروی از ولایت فقیه به عنوان نائب امام زمان(عج) جزء ارکان اصلی دین و بر همگان واجب است و رکن سوم مردم هستند که با حمایت های همه جانبه خود از ولایت فقیه در همه حوادث و وقایع قبل و بعد از انقلاب نظیر جنگ تحمیلی، کودتاها و فتنه هانقش خود را ایفا کردند.

وی در ادامه به تبیين مسئله امامت و رهبری از دوران اسلام تا عصر امروز پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان از دانش آموزان خواست تا با الگو قراردادن شهيدانی که از جان خود برای مقابله با دشمنان گذشتند با صبر و پايداری در مقابل تحريم ها ايستادگی کنند.

حجت الاسلام قره چاهی برگزاری اینگونه یادواره ها توسط دانش آموزان نسل چهارم انقلاب را بسيار ارزشمند و تأثيرگذار دانست که باعث آشنایی هرچه بیشتر این نسل با فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان خواهد شد.

وی در پایانخاطر نشان کرد که در بعضی از مواقع نه با صحبت و مذاکره بلکه فقط و فقط با سیلی میتوان دشمنان و بدخواهان را رام کرد و انشاالله ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن این سیلی محکم را به همه ابرقدرت ها به خصوص آمریکای جنایتکار خواهد زد.

در حاشيه اين مراسم، نمايشگاه عكس شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان اردكان برپا شده بود.

لازم به ذکر است که مراسم یادمان 109 شهيد دانش آموز و 15 شهيد فرهنگی شهرستان وشهید محمدعلی قانعیتنها شهید انقلاباردکانو همچنین شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو با حضور اعضای شورای شهر، مدیر و مسئولين آموزش و پرورش، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی، مسئول کانون بسیج فرهنگیان، دبيران و دانش آموزان دبیرستان فرزانگان شاکر اردکان برگزار شد.


ارسال نظرات