همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای( مدظله العالی) با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام شامخ شهید مدافع حرم احمد گودرزی ادای احترام کرد.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۶۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ همزمان با آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دومین روز از دهه مبارک فجر، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) با حضور در حرم مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام شامخ امام راحل و شهدای والامقام ادای احترام کردند.

امام خامنه ای همچنین با حضور در مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و آتش‌نشانان مؤمن و قهرمان که به‌تازگی در حادثه‌ی ساختمان پلاسکو در راه خدمت شهید شدند، حضور یافتند و یاد و خاطره‌ی همه‌ی این فداکاران بااخلاص را گرامی داشتند و علوّ درجات آنان را از درگاه خداوند مسئلت کردند.

ولی امر مسلمین همچنین با حضور بر مزار شهید مدافع حرم سرهنگ دوم پاسدار احمد گودرزی فرمانده گردان 114 امام حسین(ع) لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص)  به قرائت فاتحه پرداخت.

پاسدار شهید احمد گودرزی از نیروهای داوطلب لشکر عملیاتی 27 حضرت محمدرسول الله(ص) بود که 17 اسفند 1394 در نبرد با گروهک تروریستی داعش در منطقه ی حلب سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از تشییع در شهرک مدرس خیرآباد ورامین با حضور همرزمان و مردم ولایتمدار این منطقه در گلزار شهدای مدافع حرم بهشت زهرا(س) به خاک سپردده شد.

ارسال نظرات