خبرهای داغ:
رئيس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به ضرورت برخورد با تخلفات انتخاباتي خواستار استفاده از ظرفيت سرمایه‌های اجتماعي و احزاب و تشکل‌ها در برگزاري انتخابات باشكوه شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۸۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
با هرگونه تخلف در برگزاري انتخابات برخورد می‌شود/ ضرورت استفاده از ظرفيت احزاب و تشکل‌ها در برگزاري انتخابات
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احد جمالی در جلسه ستاد انتخابات استان قم طی سخنانی بر ضرورت تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در استان قم تاکید کرد.

معاون استاندار قم با بیان اینکه شور انتخاباتی باید توأم با آرامش باشد افزود: همانند انتخابات گذشته با هر گونه تخلف و تلاش برای ایجاد تنش برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به بعد سخنان مسؤولان و برخی افراد تاثیرگذار در فضای فراتر از استان قم و بعضاً سطوح بین المللی ادامه داد: باید از هرگونه صحبتی که موجب ایجاد تفرقه و تشنج در فضایی عمومی کشور می‌شود پرهیز کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان قم ادامه داد: مسؤولان دولتی و دیگر نهادها نیز باید از هرگونه فعالیت انتخاباتی به نفع جریان خاصی خودداری کنند.

معاون استاندار قم در ادامه با اشاره به تمهیدات و پیش نیازهای مورد نیاز برای برگزاری انتخابات گفت: باید از حداکثر ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در این زمینه استفاده شود.

وی استفاده از ظرفیت سرمایه‌های اجتماعی، افراد بانفوذ و احزاب و تشکل‌ها در راستای برگزاری انتخابات را به عنوان اولویت‌های مهم ستاد انتخابات استان مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: با برگزاری جلسات با حضور این افراد از توان ایشان استفاده شود.
ارسال نظرات