خبرهای داغ:
آيت‌الله علوي گرگاني:

هيچگاه نبايد در امور خيريه دلسرد شد

يكي از مراجع تقليد گفت:‌ هيچ گاه در كار خير خود دلسرد نشويد خودتان را محكم نگاه داريد و همت كنيد در هر عصر و زماني اگر بتوانيد امور خود را پيش ببريد موفقيت داريد.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۸۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
هيچگاه نبايد در امور خيريه دلسرد شد
به گزارش خبرگزاری بسیبج از قم، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مسوولان مرکز خیریه نیک آفرینان غدیر تهران اظهار کرد‌: طبقه خاصی در امور خیریه وارد می‌شوند که دارای رأفت مخصوصی هستند این عاطفه آنها سبب می‌شود برخی اوقات به مرکز خیریه مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر چه مؤسسه شما وابسته به دولت نباشد به نفع شما است در امور خیریه هر مؤسسه‌ای که مردمی با استفاده از طبقات خیرین مردم اداره شود استمرار آن بیشتر است.

این مرجع تقلید با اشاره به استفاده از عامه مردم در امور مختلف و برنامه‌ها گفت: با مردم مهربان و عاطفی باشید. سعی کنید نوع برخورد شما جذب‌کننده باشد این امر سبب ارائه خدمتی از سوی آنها به مؤسسه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ گاه در کار خود دلسرد نشوید خودتان را محکم نگاه دارید و همت کنید در هر عصر و زمانی اگر بتوانید امور خود را پیش ببرید موفقیت دارید خدا فرموده است اگر برای خدا کاری کنید خدا نیز به شما کمک می‌کند.

در ابتدای این دیدار توضیحاتی درباره مؤسسه از سوی یکی از مسؤولان مرکز نیک‌آفرینان غدیر ارائه شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار