خبرهای داغ:
همسر شهید کجباف در باغملک؛

استکبار با ارائه طرح هایی می خواهد زن را بصورت ابزار در اختیار مرد قرار دهد

همسر شهید مدافع حرم هادی کجباف در همایش نقش زن در تحکیم خانواده در باغملک ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر گفت: هر روزی که فرعونی شکست می خورد و حق پیروز می شود آن روز، روز فجر است.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۸۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

همسر شهید مدافع حرم بیان کرد: زن در جامعه اسلامی اگر به هر درجه ای برسد باید مسئله خانواده را در رأس امور قرار دهد یکی از تبلیغات دشمن این است همسرداری وفرزند داری و خانه داری را یک چیز حقیر قلمداد کردند.

وی افزود: در سال ۵۷ پس از مبارزاتی، اسلام پیروز شد اگرچه مردان و زنان در صحنه بودند اما این موهبت الهی بود که نصیب ما شد و بر طاغوت پیروز شدیم و ان شالله استمرار این انقلاب بر طاغوت بزرگ جهان آمریکای جهان خوار پیروز خواهیم شد.

نهضت اصلی را زنان ایجاد کردند

همسر شهید مدافع حرم به نقش پررنگ زنان در انقلاب اشاره کرد و گفت: در انقلاب زن ها نقش اساسی و بزرگی داشتند و صف اول مبارزه بودند و باعث شدند مردان در این انقلاب شرکت کنند وآنها را برای در شرکت در انقلاب تشویق کردند زنان بزرگ و مبارز در سراسر ایران وارد صحنه شدند و نهضت اصلی را ایجاد کردند.

وی خطاب به نسل جدید گفت : در قم و تهران و دیگر شهرهای بزرگ زنان در بعد وسیعی شرکت کردند  و اکنون شما وارثین انقلاب هستید اگر در آن زمان نبودید ولی باید بدانید پدر و مادر شما در انقلاب چه کردند وارث چه چیزی هستید و زنان و دختران در زمان طاغوت چگونه بودند و ارزش زن در زمان شاه چگونه بود و چقدر ارزش داشت .

همسر شهید کجباف ادامه داد: حکومت ننگین پهلوی به دستور اربابان خود و با شیطنت سیاه و اسرائیل چه طرح هایی برای زن ها ما ایجاد کردند و زن را مانند عروسک و مبتذل در جامعه نشان دادند و برخی زنان آسیب پذیر تحت تاثیر تبلیغات قرار گرفتند و خود را باختند و آنچه شدند که رژیم می خواست اما بسیاری از آنها دین و حجاب خود را حفظ کردند و انقلاب را بوجود آورند .

وی افزود: حال از تاریخ عبرت بگیرید که دشمن می خواهد ما چگونه باشیم اگرچه تاریخ بیان می کند و گذشته گذشت ولی باید به فکر اکنون خود باشیم ، مردم جهاد کردند ولی جامعه ای که به فکر الان خود باشد پیروز است پس باید از گذشته عبرت بگیریم که اگر اکنون کار ما صحیح باشد آینده خوبی خواهیم داشت .

 

وی با بیان ارزش والای زن که در قرآن آمده گفت: ارزشی و احترامی که اسلام برای زن قائل است بیش از مردان است  ؛ در زمان ما استکبار طرح های که برای زن می کشد این است که زن را بصورت ابزار در اختیار مرد قرار دهد و ارزش آنها را پایین بیاورد و این را بانوان باید بدانند و ارزش خودشان را حفظ کنند و چرا خودشان کاری کنند که از این کرامت تنزل یابند دشمن این را می خواهد که بار دیگر کرامتی که با انقلاب به دست آورند را از انها بگیرند.

 

همسر شهید مدافع حرم عنوان کرد : در جامعه زنان دوشادوش مردم برای سازندگی دفاع می کنند و با حفظ کرامت و ارزش تلاش می کنند اگر چه تعداد محدودی خودآرایی و شرکت در جلسات خوشگذرانی و ملعبه دست این و آن را شدن را آزادی می دانند اما بدانند این دسته یا فریب خوردند یا باقیمانده رژیم ساواکی و عوامل شاه هستند.

دشمن با تبلیغات می خواهد خانه داری زن را حقیر قلمداد کند

وی در پایان بیان داشت : زن در جامعه اسلامی اگر به هر درجه ای برسد باید مسئله خانواده را در رأس امور قرار دهد یکی از تبلیغات دشمن این است همسرداری وفرزند داری و خانه داری را یک چیز حقیر قلمداد کردند طوری که بعضی ها خجالت می کشند بگویند ما خانه داریم اما باید بدانید حفظ خانواده و همسرداری از اهم مسائل جامعه است اگر جامعه ای خانواده های آن متزلزل شود ان جامعه هم متزلززل میشود تحکیم و حفظ خانواده که به دست زن است باید در راس امور باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار