خبرهای داغ:
به مناسبت دهه فجر همایش نقش زن در تحکیم خانواده به همت بسیج جامعه زنان باغملک و با همکاری کمیسیون امور بانوان با حضور مسئولین شهرستان ، همسر شهید مدافع حرم هادی کجباف و جمعی از بانوان بسیجی در تالار فردوسی این شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۹۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

سخنرانی فرماندار مهندس حیایی اهوازی در خصوص نقش زن در پیروزی انقلاب ، اجرای سرود انقلابی دانش آموزان مدرسه سمیه ، سخنرانی همسر شهید کجباف و تشریح نقش زن در تحکیم بنیاد خانواده و مولودی خوانی مداح اهل بیت کربلایی مازیار معتمدنیا از جمله بخش های مختلف این برنامه بود.

مهندس اهوازی در همایش "نقش زنان درتحکیم بنیان خانواده" در سخناني گفت: زنان همدوش با مردان سهم عمده اي در پيروزي انقلاب اسلامي دارند که مهمترين نقش زنان در اين پيروزي، تربيت جوانان غيور و فداکاري بود که جان خويش را تقديم ارزشهاي اسلامي، ميهن و ولايت فقيه کردند.

وي به دستاوردهاي انقلاب اسلامي در خصوص بانوان اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامي با الهام از دين آسماني اسلام، زن را وارد عرصه هاي مختلف اجتماعي کرده و به او عزت و کرامت بخشيد. حضرت امام زن را همچون مرد در پيشگاه خلقت دانسته و از نظر ايشان زن و مرد هر دو انسان هستند و هر دو توان رسيدن به بالاترين مراحل رشد و کمال را دارند، و در عالي‏ترين مراحل کمال زن الگو و اسوه شده و مردان نيز بايد به وي اقتدا کنند: «الگو حضرت زهراعليها السلام است.»

 

گفتنی ست عوامل رادیو انقلاب با حضور  در این برنامه  بخش های مختلف همایش را به طور زنده ضبط و از این رادیو پخش کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها