مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه:

در مقابل قدرت‌های مستکبر و زورگو هیچ‌گونه تعهدی نداریم

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه بندرلنگه: در مقابل قدرت‌های مستکبر و زورگو هیچ‌گونه تعهدی نداریم و همواره از ملت‌های مستضعف دفاع می‌کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۴۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عمرانی امشب در جمع مسؤولان، فرهنگیان و دانش‌آموزان بخش شیبکوه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با بسیج مردمی به پیروزی رسید، و با پشتیبانی مردم توانست از جنگ تحمیلی سر بلند بیرون بیاید.

وی افزود: ثمره بزرگ انقلاب اسلامی ، تجدید حیات اسلام به  عنوان نظام سیاسی برتر می‌باشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: روش سیاسی ایران اسلامی که برگرفته از نصوص دینی می باشد؛ این است که در مقابل قدرت‌های مستکبر و زورگو هیچ‌گونه تعهدی نداشته باشد و همواره از ملت‌های مستضعف دفاع کند و مبارزه با استکبار از اصول مسلم و قطعی است.

عمرانی بیان داشت: دشمنی آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به چند دلیل است که دلایل عمده آن عبارتند از، پایبندی به اسلام ناب و ارزش‌های اسلامی، استقلال‌طلبی و عدالت‌طلبی می‌باشد.

این مسؤول در پایان گفت: با رعایت چهار اصل مهم؛ اطاعت از رهبری، صبر و استقامت، قناعت و صرفه‌جویی و دشمن شناسی مسیر پیروزی بر ما هموار می‌شود و دشمن مثل گذشته ناامید و محکوم به شکست می‌شود.
ارسال نظرات