معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: از 94 روزنامه سراسری که نمایندگی دارند 40 رسانه پروانه فعالیت گرفتند و این مجوز براساس امکانات که رسانه در اختیار دارد صادر می‌شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۵۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران 26 تا 29 بهمن ماه است، اضافه کرد: مدیران رسانه برای حضور در نمایشگاه می‎توانند به خانه مطبوعات و اداره مطبوعات اداره کل ارشاد استان مراجعه کنند.
 
عباس زارع در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان مازندران در جمع خبرنگاران مازندران با اشاره به اینکه ثبت‌نام نمایشگاه مطبوعات مازندران تمدید شد و این روند تا 21 بهمن ماه ادامه دارد، اظهار کرد: تاکنون 35 رسانه برای شرکت در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند که 13 هفته نامه،سه خبرگزاری، سه روزنامه محلی چهار پایگاه خبری و پنج دوهفته‌نامه و یک  فصل‌نامه برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کردند.

زارع با اشاره به اینکه در حال حاضر 89 پایگاه خبری داری مجوز، 9 روزنامه محلی، 41 هفته‌نامه، 23 دو هفته‌نامه، 34 ماهنامه، دو تا دو ماهنامه، 29 فصل‌نامه، 9 دو فصل‌نامه، یک سالنامه هستند، یادآور شد: از 94 روزنامه سراسری که نمایندگی دارند 40 رسانه پروانه فعالیت گرفتند و این مجوز براساس امکانات که رسانه در اختیار دارد صادر می‌شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ارتباط با تعداد خبرنگاران استان مازندران گفت: قرار شد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای خبرنگاران کارت صادر کند و به‌زودی سامانه‌ای در این ارتباط فعال می‌شود و خبرنگاران می‎توانند با مراجعه به سامانه مدارک را بارگذاری کنند تا قبل از انتخابات خبرنگاران واقعی را معرفی کنیم.

وی در ارتباط با برپایی نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: در نمایشگاه مطبوعات فقط رسانه‌های داری مجوز می‎توانند حضور پیدا کنند.

زارع در ارتباط با انتخابات خانه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: انتخابات همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود که مرحله نخست انتخابات 15 و مرحله دوم 28 اسفند ماه برگزاری می‎شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها