مدافعان حرم محوریت نمایشگاه کتاب مازندران هستند/ افزایش غرفه ها نمایانگر استقبال اصحاب فرهنگ و کتاب است

دومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب در استان مازندران با تعداد 320 غرفه ی نمایشگاهی در سال جاری بیانگر استقبال اهالی فرهنگ با افزایش غرفه ها است.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۶۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احد جاودانی در سیزدهمین نمایشگاه کتاب در مجتمع نیاوران ساری با اشاره به اینکه امسال دومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب در استان مازندران برگزار می‌شود، اظهار کرد: تعداد غرفه‌های نمایشگاه امسال به 320 غرفه افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مشارکت دستگاه‌ها در برپایی نمایشگاه در سال جدید بیشتر از قبل بوده است، خاطر نشان کرد: در نمایشگاه کتاب این دوره غرفه مقام مدافعان حرم هم در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه 570 ناشر در نمایشگاه کتاب امسال حضور دارند، بیان کرد: عناوین کتابهای ارائه شده نمایشگاه 80 هزار و 225 مورد بوده که 67 هزار عنوان کتاب داخلی و 12 هزار و 325 عنوان خارجی است.

وی با بیان اینکه 48 ناشر از 30 کشور در نمایشگاه کتاب ساری شرکت دارند،یادآور شد:یارانه اختصاص داده شده برای خرید کتاب در سال گذشته 450 میلیون تومان بوده امسال به 550 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

جاودانی با اظهار اینکه برای خرید کتاب علاوه بر یارانه اختصاص داده شده ناشران هم تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند، افزود: ناشرین مازندرانی استقبال خوبی برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب در ساری داشته‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها