فرمانده سپاه نور:

ایستادگی و مقاومت در انقلاب راه نفوذ دشمن را می بندد

انقلابی ماندن، انقلابی سخن گفتن، انقلابی عمل کردن در جامعه امروز ضروری است و تنها با انقلابی ماندن می‌توان در مقابل دشمنان که با تمام تجهیزات با ما وارد جنگ نرم شدند مقابله و مبارزه کنیم و راه‌های نفوذ آنان را بست.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۶۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور تصریح کرد: دهه فجر فرصتی برای بازگوکردن تاریخ انقلاب برای نسل جوان و نوجوان و آینده است تا با تحلیل درست آن انقلاب اسلامی بیمه شود و نسل آینده انقلاب را متعلق به خود بداند.
 
حسین محمودی  اظهار کرد: دهه فجر بزرگ‌داشت یاد و ایامی است که ایران اسلامی با هدایت و رهبری مردی از تبار حسین(ع) و یاری و تبعیت مردمی ولایت‌مدار از ظلم و ستم رهایی پیدا کرد، امامی که هر چه داشت گذاشت تا نظام اسلامی در ایران استقرار پیدا کند و اسلام ناب محمدی(ص) جاری شد.

وی افزود: در نیمه دوم قرن بیستم این انقلاب اسلامی بود که جهان را متحول کرد بنابراین نباید انقلاب و حوادث آن، دفاع مقدس، حضور منافقان، خلق عرب و... فراموش شود که در این صورت انقلاب و اهداف آن فراموش می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: نیاز جدی امروز جامعه تبیین درست انقلاب و حفظ آن است و نباید به جهت اقتدار امروز انقلاب از تهدیدات غافل شد و انقلاب را به حال خود رها کرد چون در این صورت آسیب می‌بیند بنابراین رسانه‌ها در تحلیل و تبیین درست انقلاب رسالت جدی دارند.

محمودی اظهار کرد: گاهی سخن از دو قطبی شدن جامعه است امری که بارها رهبر معظم انقلاب تذکر دادند و همواره بر وحدت در جامعه تأکید موکد داشتند زیرا آن را آسیب جدی برای نظام و انقلاب معرفی کردند.

وی انقلابی ماندن، انقلابی سخن گفتن، انقلابی عمل کردن را در جامعه امروز ضروری دانست و بیان کرد: تنها با انقلابی ماندن می‌توان در مقابل دشمنان که با تمام تجهیزات با ما وارد جنگ نرم شدند مقابله و مبارزه کنیم و راه‌های نفوذ آنان را بست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور در پایان از میزبانی دو شهید گمنام در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد و گفت: در تعالیم اسلام، شهادت طلبی، انتظار فرج، عدالت و... وجود دارد آن‌چیزی که دشمنان ما تحمل آن را ندارند و می‌خواهند از اسلام جز یک پوسته ظاهری چیزی نماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار