مظفری
حجت الاسلام ابوترابی در مراسم بزرگداشت شهدای آتش نشان در بازار:
حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به آیه شریفه ای که خداوند خطاب به پیامبر فرموده گفت: اگر جامعه اسلامی در مسیر قرآن و پیامبر حرکتی نکند، مطمئن باشد اقوام و ملت های دیگر با ویژگی های برجسته جایگزین آنان خواهد شد و آنان راه پیامبر را تداوم خواهند بخشید.
کد خبر: ۸۸۱۹۸۴۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج،مراسم بزرگداشت شهدای آتش نشان در مسجد آذربایجانی ها واقع در بازار تهران به همت جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار، شهرداری منطقه 12 تهران، بسیج اصناف و بازاریان کشور، اتاق اصناف تهران و با حضور کسبه بازار برگزار گردید.

حجت الاسلام ابوترابی نائب رئیس سابق مجلس ضمن تسلیت به مناسبت عروج ملکوتی جمعی از بهترین جوانان و فرزندان ایران اسلامی که در راه تامین سلامت، امنیت و حراست از ملت عزیز و سرمایه های انسانی و مادی آنان جان خود را تقدیم نموده اند گفت: آتش نشانان جان بر کف که نماد دانش، ایثار و تلاش هستند، فرزندان غیوری بودند که انسانیت و تخصص و جان خود را در حادثه ساختمان پلاسکو به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام ابوترابی در ادامه گفت: در قرآن آیاتی وجود دارد که جامعه قرآنی، انقلابی و عقلانی را توصیف می کند. اگر می خواهیم در این پیروزی پر افتخار جمهوری اسلامی ملت خویش را مورد ارزیابی قرار دهیم باید با این شاخص ها ی قرآن آن را تطبیق دهیم.

نائب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به سیاست های عجولانه رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ اصول و الفبای سیاست را نمی فهمد، سیاستمداران آمریکا، دستگاه های اطلاعاتی و جاسوسی، متحدان آمریکا، مقامات ارشد نظام آمریکا، مزدوران عرب، آل سعود و آل خلیفه 3 دهه است از تمام ظرفیت خود برای برچیدن نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده اند ولی نتوانسته اند این کار را بکنند.

 
 
 
ارسال نظرات