بمناسبت دهه مبارک فجر

محفل انس با قرآن کریم دربخش تازه کند برگزارشد

محفل انس با قرآن کریم باحضورقاری بین المللی وجمعی ازمسئولین واقشارمختلف مردم دربخش تازه کندبرگزارشد.
کد خبر: ۸۸۱۹۸۹۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازپارس آباد: محفل انس با قرآن کریم باحضورقاری بین المللی (حاج رضا محمدپور)، حافظان وقاریان برجسته شهرستانی ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد، جمعی از مسئولین بخش ،هیئت های قرآنی واقشار مختلف مردم درمسجد جامع روستای محمودآبادطالقانی بخش تازه کندپارس آبادبرگزار شد.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام احمدی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به اهمیت بهره گیری از قرآن کریم در زندگی آحاد جامعه، گفت: زندگی مردم با بهره گیری از تعالیم دینی و قرآنی از پایداری و استحکام بالایی برخوردار می شود و نتیجه آن کمک به سلامت جامعه است.

وی با اشاره به اینکه تلاش کنیم تا خانواده های خود را به سمت قرآن سوق دهیم، تصریح کرد برای داشتن یک جامعه قرآنی و حرکت به این سمت و سو نیازمند آشنایی بیشتر مردم به مفاهیم قرآنی هستیم و این مهم همکاری خانواده ها را نیز می طلبد.

در ادامه این محفل معنوی، قاری بین المللی (حاج رضا محمدپور)، حافظان وقاریان برجسته شهرستانی به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

گفتنی است این مراسم به همت تبلیغات اسلامی ، موسسه نورالثقلین ،حوزه قدس، پایگاه مقاومت امام علی النقی(ع) ، دهیاری ،شوراها وهیئت امنای مسجدمحل،هیئت های قرآنی درمسجد جامع روستای محمودآباد طالقانی بخش تازه کندپارس آبادبرگزارشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار