در دهه فجر امسال انجام می‌شود؛

اعزام ۸ تیم عمومی به روستای مبارک، توسط بسیج جامعه پزشکی شهرستان فامنین

در دهه فجر امسال ۸ تیم عمومی بسیج جامعه پزشکی شهرستان فامنین همدان به روستای مبارک اعزام خواهند شد که اعزام این تیم‌ها از شهرستان‌های کبودرآهنگ، اسدآباد و نهاوند هر کدام یک روز در این دهه انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۰۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، با همکاری و هماهنگی بسیج جامعه پزشکی استان همدان و کانون‌های بسیج استان تیمی با همکاری معاونت فرهنگی سپاه متشکل از نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی از روز پنجشنبه به شش بیمارستان مختلف استان سر زدند و به تبریک روز پرستار و عیادت از بیماران پرداختند.

 

در این دیدار بسته فرهنگی به پرستاران منتخب به همراه اهدای گل به بیماران انجام شد که از جمله این بیمارستانها می‌توان به بیمارستان بعثت، تامین اجتماعی، شهید بهشتی، قلب فرشچیان و سینا اشاره کرد.

 

ویزیت نمازگزاران در روز جمعه یکی دیگر از فعالیت‌های دهه فجر بوده است که دو اکیپ پزشک و پرستار در دو قسمت آقایان و بانوان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ تا پیش از نماز جمعه مردم را ویزیت کردند و اموری مانند تست قند و فشار خون، آموزش بهداشت، توزیع پمفلت و بروشور از جمله خدمات ارائه شده بوده است.

 

همچنین اکیپی از اعضای بسیجی بیمارستان قلب فرشچیان با نام کانون بدر برای کوهنوردی در صبح جمعه برای کوهنوردی به سمت قله الوند حرکت کردند.

 

امروز ویزیت رایگان تیم تک تخصصی شامل متخصص زنان، اطفال و جراح عمومی به شهرستان قهاوند اعزام خواهد شد که در این باره با ۱۱ خانه بهداشت این شهرستان هماهنگ شده است و پیش بینی می‌شود که تا حدود ۲۵۰ نفر در این اعزام ویزیت شوند.

 

۸ تیم عمومی توسط شهرستان فامنین به روستای مبارک اعزام می‌شود و اعزام تیم عمومی از شهرستانهای کبودرآهنگ، اسدآباد و نهاوند هر کدام یک روز در دهه فجر انجام خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که حدوداً ۵۰ نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی استان همدان به سفر راهیان نور اعزام شدند.

ارسال نظرات