با حضور مشاور رئیس جمهور برگزار شد:

کلنگ زنی باند دوم محور شهرکرد – شلمزار

آئین کلنگ زنی محور شهرکرد – شلمزار در حدفاصل سه راهی شمس آباد تا سه راهی امیر آباد با حضور مشاور رئیس جمهور برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۳۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم قاسمی با اعلام این خبر گفت : این مسیر به طول 13 کیلومتر قرار است در سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، مبلغ برآورد اولیه این پروژه را یکصد و 30 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: عملیات خاکبرداری درطول این مسیر 130 هزار متر مربع و عملیات خاکریزی 230 هزار متر مربع می باشد.

وی ادامه داد: این پروژه در راستای اتصال ایمن و بهتر شهرستان‌ کیار به مرکز استان و به صورت بزرگراهی که از اصلی‌ترین اهداف اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری است، احداث می‌شود.

قاسمی تصریح کرد : با توجه به ترافیک روز افزون محور شهرکرد – شلمزار – ناغان بسمت خوزستان و عدم کافی نبودن محور موجود احداث باند دوم با موافقت وزیر راه و شهرسازی شروع شده است و بی شک وقوع تصادفت و تلفات جانی در محور مذکور لزوم بهره برداری از سریعتر از این قطعه را بیش از پیش افزون می سازد.

گفتنی است در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، نمایند مردم شریف شهرستان های فارسان ، اردل ، کیار و کوهرنگ ، فرماندار شهرستان کیار ، امام جمعه شلمزار و مدیرکل دفتر فنی استانداری و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستان نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات