با حضور رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور، یادواره شهدای هنرمند شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۴۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره شهدای هنرمند شهرستان شاهرود با حضور رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور و اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران به همت کانون بسیج هنرمندان شاهرود در مسجد النبی شهرک انقلاب این شهر برگزار شد.

در این مراسم رضا نوری هنرمند پیشکسوت سفال و سرامیک شهرستان به نمایندگی از جامعه هنرمندان بسیجی در سخنانی با اشاره به ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با قرائت اشعاری اظهار کرد: استکبار بداند ما گزینه های روی میزش را به زیر می کشیم و ما ترسی از گزینه ها نداریم.

در ادامه این مراسم حسن سرچاهی هنرمند بازیگر شاهرودی به اجرای نقالی در وصف اباعبدالله و شهدای کربلا پرداخت

پخش کلیپ از فعالیت های بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود در سال 94 و مستند ساخته شده توسط شهید سید تقی حسینی در مورد اعزام به جبهه و سخنرانی دکتر منتظری رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور از دیگر برنامه های این یادواره شود.

در پایان نیز از خانواده شهدای هنرمند شهرستان با حضور رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور،امام جمعه شهرستان،فرماندهان گروه پدافندهوایی ده محرم و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و رئیس دانشکده علوم قرآنی و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

این برنامه به همت کانون بسیج هنرمندان شاهرود به یاد شهدای هنرمند شهرستان از جمله شهیدان سید تقی حسینی،محمدکاظم مستوفیان،جعفر فنایی شاهرودی، محمود قنبریان،حسین رنجبر،احمد خوشقدم،فرامرز کلباسی،محمدحسین عامریان، بهروز مشتاقی، محمد محبوبی،حسن رجبیان سورچه ،رضا کوهی و علی منتظری برگزار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها