چشم دنیا به انقلاب اسلامی ایران معطوف شده است

مربی صالحین حوزه مقاومت امام علی علیه السلام چلگرد در جشن انقلاب بسیجیان پایگاه میان رودان، ایمان و اتحاد را رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۵۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ بمناسبت سی و هشتمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، آئین جشنی در پایگاه مقاومت بسیج شهدای میان رودان از توابع شهرستان کوهرنگ، برگزار شد .

حجت الاسلام محمد عسکری، مربی صالحین حوزه امام علی (علیه السلام ) چلگرد در این مراسم جشن، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاریهای دلاور مردانه ملت خصوصا شهیدان است .

عسکری،‌ رمز پیروزی انقلاب اسلامی را ایمان و وحدت عنوان کرد و افزود: الان این انقلاب همه جای دنیا را فرا گرفته و چشم دنیا به انقلاب ما معطوف شده است.

وی، در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اشاره کرد و گفت: امام خامنه ای (مد ظله العالی ) فرمودند ، با برنامه های خوب و متنوع مردم را به حقیقت دهه فجر آشنا کنیم .

عسکری، خاطرنشان کرد: دهه فجر آینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. و بر اساس فرمایشات حضرت آقا ، بایستی جشنهای دهه فجر مثل برگزاری جشن نیمه شعبان باشد .

در این مراسم؛ اقبال فرهادی و داراب مهری بابادی از بسیجیان پایگاه شهدای میان رودان در وصف انقلاب شعر سرودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار