در پنجمین روز از دهه فجر انجام شد؛

از افتتاح آبرسانی به روستای اژدربیگلو تا افتتاح گازرسانی به 5 روستای اصلاندوز

بمناسبت دهه فجر چندین طرح و پروژه عمرانی و خدماتی در اصلاندوز افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۵۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار،در پنجمبن روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد،امام جمعه اصلاندوز،بخشدار اصلاندوز،فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری،فرماندهی انتظامی و مرزبانی و مسئولان ادارات چندین طرح عمرانی و خدماتی در اصلاندوز افتتاح و به بهره برداری رسید.

سیدعباس مینایی بخشدار اصلاندوز در آیین افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی بخش اصلاندوز گفت:با عنایت دولت تدبیر و امید و مسئولان استان بخصوص فرماندار شهرستان پارس آباد پروژه های مختلف در بخش اجرا شده است که در این راستا گازرسانی به 24 روستا با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان از جمله این پروژه هاست.

وی با بیان اینکه چندین پروزه امروز با حضور مسئولان افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفت افزود:نزدیک به 8 میلیارد تومان برای طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی بخش هزینه شده است که خرید ماشین آلات بخشداری ،تعاونی دهیاری ها و شهرداری به ارزش 800 میلیون تومان،آبرسانی به روستای اژدربیگلو به طول 5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان و گازرسانی به 5 روستا و ساری قشلاق با اعتبار 700 میلیون تومان از جمله این پروژه هاست که امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

بخشدار اصلاندوز گفت: جدول گذاری معابر در سطح روستاها،بهسازی و زیرسازی معابر داخل روستاهای بخش،احداث پلهای بتنی در معابر روستاها،آسفالت معابر روستای عمران اباد و پروژه های کوچک روستایی از جمله طرحها و پروژه هایی بخش اصلاندوز است که بمناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید.

اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد و حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در بیانات جداگانه ای ضمن قدردانی از تلاشها و پیگیریهای مسئولان در راستای خدمت رسانی به مردم ،پیشرفت و توسعه کشور را مرهون انقلاب اسلامی و خون شهدا دانستند.

ارسال نظرات