خبرهای داغ:
مراسم تجلیل از مداحان و شعرای انقلابی با محوریت تکریم سه چهره ماندگار مرحوم حاج حسین محلوجی، مرحوم شیخ عبدالحسین اشعری و نیز مرحوم حاج حسن اشعری در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۷۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
مداحان و شاعران انقلابی در قم تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تجلیل از مداحان و شعرای انقلابی با محوریت تکریم سه چهره ماندگار مرحوم حاج حسین محلوجی، مرحوم شیخ عبدالحسین اشعری و نیز مرحوم حاج حسن اشعری در قم برگزار شد.

در این مراسم که به همت بسیج مداحان و کانون مداحان و شاعران استان در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، حاج عباس حیدر زاده ، رییس کانون مداحان و شاعران استان قم ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره این مادحین و شاعران اهل‌بیت(ع) اظهار داشت: این سه بزرگوار به‌گونه‌ای در طول زندگی خود رفتار کردند که انسان نقطه‌ضعفی در آن پیدا نمی‌کند به‌خصوص در بحث ولایت مداری، انقلابی بودن و انقلابی ماندن و اخلاص سرآمد و زبانزد بودند.

وی با تأکید بر این‌که ما باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب ، ولایت مداری خود را در عمل نشان دهیم، افزود: در شرایطی که دشمنان به دنبال ترویج سکولاریسم در هیئات مذهبی هستند، ولایت مداری و انقلابی بودن لازمه دفع خطر دشمن است.

رییس شورای قشر بسیج مداحان استان قم بیان کرد: امثال محلوجی‌ها و اشعری‌ها در خط ولایت بوده و در همه عمر خود پشتیبان امام راحل و نهضت بودند و امروز ما به یاد آن‌ها هستیم و باید از سیره و رفتار آن‌ها الگو گیری کنیم.

وی افزود: به‌ویژه نباید از اخلاص و معنویت و تعبد در هیچ شرایطی غافل شد چرا که به‌هرحال ما نوکر امام حسین(ع) و خادمان محبان و عاشقان ایشان هستیم و حفظ این افتخار و عزت به این است که در همه کارهایمان با اخلاص و ایمان و اخلاق نیکو عمل نماییم.
ارسال نظرات