به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری زنجان، شب خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس در روستای دولاناب زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۰۰۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس حوزه هنری استان زنجان ضمن خیرمقدم گویی به رزمندگان و فرماندهان و میهمانان حاضر دز مراسم شب خاطره گویی "ما 10 نفر" به بیان اهمیت بازگویی و ثبت خاطرات و رویدادهای جنگ اشاره کرد.

حمیدرضا اسماعیلی یادآوری وحدت، برادری و از خودگذشتگی رزمندگان را بسیار لازم دانست و افزود: نقطه مشترک انگیزه، حفظ نظام انقلاب و پیروی و تبعیت از ولایت فقیه بود.

در ادامه مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری زنجان گفت: هدف از برگزاری مراسم شب خاطره گویی "ما 10 نفر" را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان روستای دولاناب می باشد.

اکبر کیانفر افزود: در این مراسم که در مسجد روستای دولاناب برگزار شد رزمندگان این روستا به بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی پرداختند.

گفتنی است، در شب خاطره گویی "ما 10 نفر" رزمندگان روستای دولاناب عملیات خیبر به بیان یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس پرداختند.

شب خاطره گویی "ما 10 نفر" از عملیات خیبر با حضور خانواده های معظم شهدا و رزمندگان روستای دولاناب ساعت 15 شنبه 16 بهمن ماه 95 برگزار شد.

در پایان مراسم شب خاطره "ما 10 نفر" با اهدا لوح تقدیر به 10 نفر از رزمندگان روستای دولاناب عملیات خیبر تقدیر بعمل آمد و به پاس گرامیداشت مقام شامخ شهیدان به خانواده های معظم شهدای این روستا تندیسی اهدا شد.

ارسال نظرات