فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران رضوانشهر از برگزاری یادواره 7000 شهیده زن کشور و33 شهیده استان گیلان در هشتمین روز از دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۰۰۵۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رضوانشهر، با اشاره به این که زنده نگه داشتن یاد شهدا سبب پویایی و دوام جامعه می شود اظهار کرد:زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تمام زمینه های تربیتی، فرهنگی، اقتصادی،اجتماعی و سیاسی نقش به سزایی داشته اند و بهترین الگو برای بانوان جامعه هستند.

وی تصریح کرد:یادواره 7هزار شهیده زن کشور،33شهیده زن استان گیلان و مدال افتخارشهرستان رضوانشهر(شهیده عاطفه عبادزاده) 19 بهمن ماه ساعت 15 عصر در مصلای امام خامنه ای این شهرستان برگزار می شود.

فرمانده حوزه کوثربسیج خواهران رضوانشهر با بیان اینکه این مراسم با حضور بانوان مؤمن و بسیجی شهرستان، مسئولین شهر و خانواده معظم شهدا برگزار می شود گفت:سخنران این مراسم سردار محمدعلی حق بین فرمانده لشکر عملیاتی 16قدس گیلان است.

وی با بیان این که هدف از این یادواره گفتن و شنیدن از سجایای ارزشمند و رشادت های عدیده ی شهدای زن در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهد بود،افزود:هر چند صحبت کردن از شهید و شهادت و خصوصا شهدای زن کاری بسیار سخت و دشوار است و به سختی حق مطلب ادا می شود.

ارسال نظرات