خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

انقلاب اسلامی معادلات جهانی را بهم ریخت

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: انقلاب اسلامی معادلات جهانی را بهم ریخت و انقلاب الهی را در کشور شاهنشاهی و رژيم 2500 ساله شاهنشاهی ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۸۲۰۰۷۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در مسجد جامع شهر دانسفهان و در حضور مردم این شهر با اشاره به آیه 40 سوره بقره گفت: خداوند در این آیه به گوشه ای از انقلاب حضرت موسی (ع) اشاره می کند.

وی ادامه داد: وفای به عهد، یادآوری نعمت های الهی و اینکه این نعمت ها مطلق نیست و مشروط است، و نافرمانی از اوامر خداوند عذابی دردناک دارد را سه دستوراین آیه خواند و گفت این ها  اساس کار پیامبران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین یکی از برزرگترین نعمت های خداوند را وجود ولی فقیه در نظام اسلامی دانست و ابراز کرد: اولین نعمت ولی فقیه این بود که ما را از حقارت رها کرد.

معبودی با اشاره به این که رژیم پهلوی یک رژیم فاسد به تمام معنا بود تبیین کرد: اگر انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) رخ نمی داد امروز ایران جزء فاسدترین کشورها بود.

وی رهبر معظم انقلاب را راننده انقلاب در حال حاضر خواند و اذعان کرد: با وجود اینکه یک عده ای دزدی و فساد می کنند اما حکومت اسلامی یک حکومت خیلی سالمی است چون دارنده انقلاب سالم است.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: امام خمینی (ره)  آمدند و ریشه رژیم فاسد را کندند و دور ریختند و امروز با قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست.

این مسئول به 60 هزار آمریکایی که در ارتش و ارکان نظام ایران قبل از انقلاب حضور داشتند اشاره کرد و تبیین کرد: حکومت پهلوی در مقابل آمریکایی ها عددی نبود و نظام فاسد پهلوی مدیون آمریکایی ها بود.

وی افزود: ما یک زمانی کشورمان در اختیار آمریکایی ها بود و آن ها حتی در اتاق خواب فرح هم ورود پیدا می کردند اما امروز ما به جای یک کشور ضعیف به یک کشور قدرتند در عرصه دفاع، در عرصه بهداشتی، پزشکی، امنیتی تبدیل شده ایم.

معبودی در پایان سخنان خود انقلاب را وسیله نجات از دست آمریکایی ها دانست و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی معادلات جهانی را بهم ریخت و انقلاب الهی را در کشور شاهنشاهی و رژيم 2500 ساله شاهنشاهی ایجاد کرد.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار