محمد مهدی عسگرپور گفت: برخی موضوعات در جشنواره فیلم فجر بازی شده؛ یعنی اداره آن را به شوخی و بازی تبدیل کردند.
کد خبر: ۸۸۲۰۰۹۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد مهدی عسگرپور تهیه‌کننده «ماجان» در خصوص علت عدم راهیابی این فیلم به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر گفت: این سوالی است که من باید بپرسم، نه اینکه جوابش را بدهم؛ یعنی باید در مقام سوال‌کننده باشم تا پاسخ‌دهنده.

وی در ادامه افزود: البته اگر تا به این لحظه عکس‌العملی نشان ندادم، بر می گردد به منش کلی‌تری که به آن اعتقاد دارم. یعنی فکر می کنم ما دوره سختی را پشت سر گذاشتیم و حالا دوره‌ای آرام را تجربه می‌کنیم. این آرامش آن قدر ارزش دارد که  مسائل شخصی را وارد کار نکنم. به این دلیل این مورد خاص را پس از دیدن دیگر آثار قضاوت خواهیم کرد.

تهیه‌کننده «متولد 65» اظهار داشت: برخی موضوعات در جشنواره فیلم فجر بازی شده؛ یعنی اداره آن را به شوخی و بازی تبدیل کردند. پس نمی‌توان چیزی را ارزیابی کرد. برخی مواقع می‌بینیم دبیر جشنواره جلوتر از ما می‌آید و به خودش اعتراض می‌کند. اصلا من نمی‌فهمم چه کسی باید پاسخگوی چه کسی باشد. این عدم تسلط است؛ یعنی اگر من مسئولیت بخشی را داشته باشم و نسبت به آن تسلط نداشته باشم، نمی‌توانم بی خود و بی جهت از دیگران ایراد بگیرم.

عسگرپور بیان کرد:به نظرم بسیاری از اتفاقات بدی که با آن مواجه می شویم، قابل پیش بینی و روشن است؛ اما با این فرمولی که پیش گرفتیم اتفاق خوبی نخواهد افتاد.

عسگرپور ادامه داد: فرمولی وجود دارد که البته دولت یازدهم در حوزه فرهنگ بیشتر پیش برد و آن اینکه آدم‌ها کاری به کار هم نداشته باشند و قدر آرامش را بدانیم؛ اما واقعیت اینجاست اساسا موارد بسیاری در سینما بد اداره می‌شود و متاسفانه نمی‌توانم بگویم فرمول خاصی برای اداره کردنش وجود دارد که در مورد آن صحبت کنم.

این تهیه کننده افزود: واقعیت این است که خیلی چیزها باری به هر جهت پیش می رود. به این علت با اتفاقات خوب و بلافاصله با اتفاقات بد مواجه می شویم که اگر بخواهیم بگوییم این اتفاقات بد حاصل همان رویداد است که مدیرش همان کسی بوده که اتفاقات خوب را رقم زده، نتیجه همان باری به هر جهت بودن در حوزه مدیریت است.
ارسال نظرات