بسیج سازندگی سپاه کربلا با احساس وظیفه در یاری رساندن به نیازمندان، محرومین و مردم مصمم است تا کل پروژه مسکونی نیازمندان را تا پایان سال به مرحله تکمیل برساند.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۱۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از اجرای تفاهم نامه با کمیته امداد برای خانه دار شدن نیازمندان خبر داد و اشاره کرد:  بسیج سازندگی سپاه کربلا با احساس وظیفه در یاری رساندن به نیازمندان، محرومین و  مردم مصمم است تا کل پروژه مسکونی نیازمندان را تا پایان سال به مرحله تکمیل برساند.
وی تصریح کرد: پروژه مسکونی خانه محروم  با زیر بنای 80 متر مربع با اعتباری بالغ بر 46 میلیون تومان از منابع کمیته امداد امام(ره)، خیرین و کمک های جهادی بسیج سازندگی سپاه کربلا به مرحله تکمیل می رسد.
سرهنگ پاسدار جواد بخشی در حاشیه افتتاح و واگذاری دو واحد مسکونی که با اقدام جهادی بسیج سازندگی سپاه ساری در روستاهای هولا و رحمان آباد ساری ساخته شد گفت:  خدمت به مردم مهمترین مسئله در سپاه و بسیج به شمار می آید به همین جهت طی امسال تعداد160 واحد مسکونی برای نیازمندان استان  را در برنامه قرار دادیم.
 معاون هماهنگ کننده  سپاه کربلا با بیان اینکه 8 واحد مسکونی در اردیبهشت 95 توسط گروه های جهادی  در قالب پاسداران و بسیجیان ساخته شد افزود:  سپاه کربلا این گونه اقدامات را انجام وظیفه  و احساس تکلیف برای خود می داند و این مهم را در ایجاد امنیت و آرامش جامعه مهم می داند .
سرهنگ بخشی یادآور شد: تجربه 38 ساله نشان داد که هرگاه مسئولین  در کنار مردم   بودند  و به یاری آنان قدم برداشتند  مردم هم مسئولین را یاری رساندند و مشکلات همدیگر را مرتفع ساختند.
 وی اظهار کرد: مردم انقلاب اسلامی  به درجه ای از فهم و شعور رسیدند که همواره یاری به همنوعان را جزء وظیفه ذاتی خود قلمداد می کنند و نمونه اش استقبال و حضور  45 هزار نفر در اردوی جهادی، حضور بیش از 50 هزار نفر در اردوهای راهیان نور و همچنین کمک متداوم  و مستمر به جبهه مقاومت اسلامی از این گونه اقدامات است.
   
ارسال نظرات
پر بیننده ها