امام جمعه و فرماندار کوهرنگ با حضور در بیمارستان امام سجاد علیه السلام چلگرد از پرستان شاغل در این بیمارستان تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۱۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه و فرماندار کوهرنگ به همراه بخشداران مرکزی، صمصامی و بازفت با تبریک روز پرستار و سالروز ولادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) از پرستاران بیمارستان چلگرد تجلیل کردند.

حجت الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی، گفت: جامعه پرستاری با موفقیت در راستای انجام وظیفه خود برای ارتقای سلامت جامعه گام برداشته است و باید قدردان زحمات این قشر باشیم.

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها ) و نامگذاری بنام روز پرستار ضمن تبریک این مناسبت گفت: بحمدالله با پیگیریها و تلاشهای انجام شده هفته آینده ۱۹ بهمن ماه بیمارستان امام سجاد(علیه السلام )شهر چلگرد بصورت رسمی افتتاح خواهد شد و دستگاه سونوگرافی هم به بیمارستان برگردانده می شود.

مرتضی زمانپور، فرماندار کوهرنگ هم از پرستاران شاغل در این بیمارستان تجلیل کرد و افزود: رشته پرستاری حرفه ای مقدس است و مخاطب آن انسان هایی هستند که نیاز به کمک دارند.

وی اضافه کرد: رشته پرستاری جایگاه و اهمیت بالایی در سلامت بیماران دارد و باید قدردان زحمات و تلاش های پرستاران باشیم.

فرماندار کوهرنگ با تاکید بر اهمیت شغل پرستاری در جامعه گفت: پرستاران در شغلی سخت و طاقت فرسا مشغول به خدمت رسانی برای افراد جامعه هستند و با این وجود، همواره مرهمی بر دردهای بیماران بوده اند.

زمانپور تصریح کرد: حضرت زینب (صلی الله علیه و آله و سلم) رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد و در کنار آن پرستاری از امام زین العابدین (علیه السلام) و فرزندان و خاندان امام حسین (ع) را به خوبی به انجام رساند.

گفتنی است: پنجم جمادی الاولی روز ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت پس از شهادت حسین علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها است.

ارسال نظرات