خبرهای داغ:
توسط سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز صورت گرفته است:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) البرز اظهار کرد: سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز توانسته است با پرداخت وام های اقتصاد مقاوتی برای بیش از 103نفر شغل مستقیم و برای 137 نفر شغل غیرمستقیم در جهت اهداف اقتصاد مقاومتی ایجاد کند.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۲۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت دهه مبارک فجر مسئولان شهرستان البرز از عرصه های اقتصاد مقاومتی استخر پرورش ماهی روستای کوچار و پرورش گل طبیعی در شهر شریفیه بازدید کردند .

دراین بازدید  سرهنگ حیدری  فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگو با  خبرگزاری بسیج گفت: در سال 95 که به فرمایش رهبرمعظم انقلاب  سال اقتصاد مقاومتی و اقدام عمل  نام گذاری شد  سپاه و بسیج با تمام ظرفیت خود برای عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری وارد عمل شد که در راستای تولید و خودکفایی و ایجاد شغل به بسیجیان و مردم خدماتی از جمله وام (اقتصاد مقاومتی) پرداخت نموده است .

حیدری ادامه داد: سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز نیز در این راستا  در جهت ایجاد شغل بیش یک میلیارد و دویست میلیون تومان وام در راستای تسهیلات اقتصاد مقاومتی به همشهریان و بسیجیان پرداخت کرده است که نمونه ای از ایجاد شغل را می توان همین کارگاه های کوچک و پرورش آبزیان نام برد .

سرهنگ حیدری در پایان این دیدار در جمع مسوولان شهرستان البرز اذعان کرد: سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز توانسته است با پرداخت وام های اقتصاد مقاوتی برای بیش از   103نفر شغل مستقیم و برای 137 نفر شغل غیرمستقیم ایجاد کند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها