یکی از صاحبان خانه محروم ساری:

سپاه و بسیج اثبات خدمت به مردم

یکی از صاحبان خانه محروم ساری: سپاه و بسیج ثابت کردند هدفشان واقعا خدمت به مردم است و توقعی از مردم ندارند و برای همین منظور خالصانه از اقدامات این نهاد ارزشی و خدمتگزار، صادقانه کمال تشکر و قدر دانی دارم.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۲۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، یکی از صاحبان خانه محروم در مراسم افتتاح خانه محروم و در جمع مسئولین دستگاههای اجرایی مرکز مازندران  حضور سپاه و بسیج را برای مردم موجب خوشنودی دانست.
 صالحی که از اقدامات گرو های جهادی بسیج سازندگی در ساخت خانه محرومین  ابراز رضایت  داشت  قدر دانی کرد و افزود: سپاه و بسیج ثابت کردند هدفشان واقعا  خدمت به مردم است و توقعی از مردم ندارند و برای همین منظور خالصانه از اقدامات این نهاد ارزشی و خدمتگزار، صادقانه کمال تشکر و قدر دانی دارم.
 این نیازمند تحت پوشش کمیته امداد، اقدامات کمیته امداد و دستگاههای اجرایی را هم قابل تقدیر خواند و اشاره کرد:  تا زمانی که سپاه و بسیج وارد عرصه نشده بودند همچنان بلاتکلیف بودیم و کاری نمی توانستیم انجام دهیم ، اما با اقدام این دو نهاد مردمی  بخش مهمی از مشکلات ما که فقدان خانه بود حل گردید. 
 مسئول کمیته امداد شهرستان ساری هم در تائید این گفته ابراز داشت: مسئولین شانیتی جز خدمت به مردم ندارند  و از اینکه توانستیم با کمک بسیج سازندگی سپاه کربلا کمک قابلی در خدمت به مردم انجام دهیم خوشحالیم  و امیدواریم این کمک ها منجر به بروز اتفاقات خوب و مفید در پیشرفت جامعه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار