خبرهای داغ:
کارشناس عالی امور استراتژیک:

ورود هواپیما تا قبل از انتخابات، درخواست کمک از بیگانه

کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: این عزت است که آقای رئیس جمهور می رود در ملاقاتی می گوید هواپیماها را تا قبل از انتخابات به ایران بدهید اگر می گفت زودتر بدهید اشکالی نداشت اما وقتی که اینگونه گفته یعنی در انتخابات به ما کمک کنید.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۳۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد حسن قدیری ابیانه صبح امروز در همایش ولایت فقیه، تداوم غدیر در جمع فعالان مساجد سراسر استان اظهارداشت: اسلام می گوید" فعالیت های مسجد را به داخل مسجد اکتفا نکنید" .

کارشناس عالی امور استراتژیک با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دو بال دارد، افزود: یکی اسلام و دیگری جمهوریت است.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت برای انسان است، گفت: پیروزی انقلاب ما برای این بود که مطابق با قرآن حرکت کردیم زیرا قرآن کتاب هدایت است قرآن می گوید" سرنوشت قومی تغییر نمی کند مگر خودشان بخواهند".

قدیری ابیانه با تاکید براینکه اسلام منهای روحانیت را بعضی ها می خواهند، افزود: اسلام منهای روحانیت مانند سلامت منهای پزشک است .

وی ادامه داد: اسلام ما بر گرفته از غدیر است پیامبر در غدیر خم حجت را تمام کردند ولی مردم آن زمان از پیامبر(ص) و امام خویش اطاعت نکردند وتا جایی که همه آنها در راه دین و اسلام به شهادت رسیدند و بجز امام علی(ع) که 5سال حکومت تشکیل دادند هیچ کدام از ائمه اطهار نتوانستند حکومت تشکیل دهند.

کارشناس عالی امور استراتژیک با بیان اینکه کشور ما در اوج همه فشارها توانسته است پیشرفت کند، افزود: مشارکت و ایثار مردم در انقلاب و هشت سال و بعد از آن سبب این پیشرفت ها شده است.

وی تاکید کرد: امروز ایران نه تنها یک قدرت منطقه است بلکه تاثیر گذاری در معادلات جهانی دارد.

وی با بیان اینکه یک مقام بلند پایه امریکایی میگوید ما نگرانیم در آینده آقای روحانی رئیس جمهور نشود افزود: اینها همان افرادی هستند که دانشمندان هسته ای ما را ترور کردند.

کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به مسائل اقتصادی کشور عنوان کرد: در هیچ دوره ای مانند دوره قبل ریاست جمهوری، نفت ما افزایش قیمت نداشت.

قدیری ابیانه با بیان اینکه میزان بدهی دولت 700میلیارد تومان است، افزود: اختلاس هم در دولت قبل وجود داشت و هم در دولت حال.

وی ادامه داد: در دولت قبل 3هزار میلیارد تومان اختلاس توسط شخصی صورت گرفت که فرد را دستگیر و 5هزار میلیارد تومان پس گرفته شد.

وی با بیان اینکه اما این دولت نه اختلاس گران ونه حقوق نجومی بگیران را معرفی میکند گفت: سیاست این دولت کنسرت و کنسرو است.

کارشناس عالی سیاسی گفت: آقای هاشمی در تبلیغی که برای آقای روحانی کرده بودند، گفتند "در انتخابات بعد اگر آقای روحانی انتخاب شوند شجاعانه تر عمل خواهد کرد".

قدیری ابیانه افزود: رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل ضمن ابراز نگرانی از اینکه آقای روحانی مجدد رئیس جمهور نشود می گوید "اگر روحانی رئیس جمهور شود چهره ایران تغییر خواهد کرد. آیا به سمت منافع ما تغییر می کند که اسرائیل حمایت می کند؟".

وی گفت: این عزت است که آقای رئیس جمهور می رود در ملاقاتی می گوید هواپیماها را تا قبل از انتخابات به ایران بدهید اگر می گفت زودتر بدهید اشکالی نداشت اما وقتی که اینگونه گفته یعنی در انتخابات به ما کمک کنید.

کارشناس عالی سیاسی افزود: برای ورود هواپیمای اجاره ای که حق پرواز خارجی ندارد، جشنی گرفتند که انگار ایران از دوره شتر سواری وارد دوره هواپیما سواری شده است.

قدیری ابیانه با اشاره به مسائل اقتصادی، گفت: سوالی که در اذهان مطرح است کارآمدی نظام در مسائل اقتصادی است که اکثرا می گویند ما ناکارآمدیم.

وی خاطرنشان کرد: ایران یک کشور ثروتمند است و علاوه بر نفت درآمد های دیگری هم دارد پس چرا ما مشکل داریم این درآمدها در کجا صرف می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت "درست است که ایران کشور ثروتمندی است و در هشت سال گذشته بیشترین درآمد نفت را داشته است".

وی گفت: فرض کنید که دولت تمام پول نفت را در اختیار مردم می گذاشت تا مردم خودشان تمام مشکلاتشان را حل کنند از درآمد نفت ایران در سال 91، سهم هر نفر در ماهی 67 هزار تومان می شود که بسیار رقم ناچیزی است و این ارقامی که در فضای مجازی گفته می شود توهم است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها