همایش یک روزه ویژه همسران کارکنان تیپ 36 انصار المهدی (عج)با موضوعات آسیبهای شبکه مجازی و اخلاق در خانواده در مجتمع فرهنگی شهید عطایی برگزار گردید .خانواده کارکنان تیپ شد .
کد خبر: ۸۸۲۰۱۴۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در ابتدای این همایش همسران کارکنان تیپ با شركت در كارگاه آگاه سازی شبكه های اجتمایی با مخاطرات و تهدیدات فضای مجازی در زندگی فردی و اجتماعی آشنا شدند.

بیات کارشناسان جنگ نرم در این كارگاه با اشاره به اثرات مخرب بازیهای رایانه ای ، ترویج فرهنگ ابتذال در جامعه توسط شبكه های اجتماعی و هجمه غرب به بنیان خانواده گفت: ما باید به شبكه های اجتماعی به دیده تهدید هم فرصت نگاه كنیم

همچنین در ادامه این همایش استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز تاثیرپذیری مردم در سبک زندگی غربی باعث شده است که سنت های دینی و اسلامی در حال کمرنگ شدن باشد.سبک زندگی اگر چه در بر دارنده رفتارها است اما این افکار انسان هست که رفتار را می سازد.

حجت الاسلام بیات افزود: توجه اصلی در سبک زندگی باید به بینش باشد نه منش، زیرا در رفتار اگر بینش زندگی درست شود منش نیز درست می شود.

وی اظهار داشت: مشکل اصلی امروز ما در سبک زندگی احساس بی هویتی هست که در جامعه ایجاد شده و بی هویتی خود باعث تغییر نگرش در زندگی می شود و به همین جهت است که گاهاً ضد ارزش ها جای ارزش ها را می گیرند.ما برای اصلاح سبک زندگی باید نگاه توحیدی به زندگی داشته باشیم. چون در نگاه توحیدی انسان رها شده نیست که هر رفتاری دوست داشته باشد انجام دهد بلکه هر شخصی خود را در برابر خدا پاسخگو باید داند.

ارسال نظرات