سرهنگ ایزدیار در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای انقلاب اسلامی؛
سرهنگ ایزدیار گفت: دشمنان اسلام وانقلاب بدانند تا زمانی که روحیه جهاد و شهادت در جوامع اسلامی همانند ایران، عراق، سوریه و لبنان زنده است، هیچ نگرانی برای پیروزی رزمندگان اسلام وجود ندارد؛ با همین روحیه شهادت مردم مظلوم یمن به زودی پشت آل سعود و استکبار را به خاک می مالند.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۶۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مراسم تجلیل از خانواده شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم باسخنرانی  سرهنگ مجید ایزدیار  باحضور بسیجیان پایگاه شهید نیری  حوزه ۱۲۳ شهید سلمان ایزدیار و مردم حزب الهی کرج در مسجد الزهرا (س)برگزار گردید.
 
حرکت شهدای مدافع حرم  صدور و اثبات صداقت انقلاب است 
سرهنگ  ایزدیار در جمع مردم کرج اظهار داشت: فرارسیدن ایام مبارک فجر، طلیعه ی آزادی ملت، محو استبداد و واپس راندن استعمار، بر ملت بزرگ ایران تبریک گفت.
 
وی افزود: بهمن که از راه می رسد شهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند تا فراموش نکنیم که باغبان لاله ها امام مهربان بود و سایبان لحظه ها، نگاهش هنوز هم نگران باغمان است.

وی در ادامه با اشاره به روحیه جهاد و شهادت طلبی در بین جوانان انقلاب اسلامی گفت :دشمنان اسلام وانقلاب بدانند تا زمانی که روحیه جهاد و شهادت در جوامع اسلامی همانند ایران، عراق، سوریه و لبنان زنده است، هیچ نگرانی برای پیروزی رزمندگان اسلام وجود ندارد؛ با همین روحیه شهادت مردم مظلوم یمن به زودی پشت آل سعود و استکبار را به خاک می مالند.

مجید ایزدیار گفت :شهدای مدافع حرم ما را از خواب بیدار می‌کنند و مواظب هستند که در این زمستان خطرناک به خواب نرویم.
 
وی تصریح کرد: شهید برای زنده‌بودن جامعه حیاتی است به این دلیل که امام خمینی (ره)دعا کردند؛ «خدایا سفره شهادت را از بین همه عاشقان شهادت جمع نکن».

سرهنگ ایزدیار گفت: اگر خم می‌شدید و دست شهدای دفاع مقدس را می‌بوسیدیم و باید می‌بوسیدیم، باید در مقابل شهدای مدافع حرم خم شویم و قدم‌های آن‌ها را ببوسیم؛ چون حکمت کار این شهدا بالاتر از این‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهدای مدافع،در  دفاع  از  حریم  انقلاب اسلامی و حریم اهل بیت اهدافی دارند بیان داشت: شهدا، صداقت انقلاب اسلامی را به مردم منطقه اثبات می‌کنند، این شهدا اگر نبودند انقلاب اسلامی وجاهت و آبرویی نزد مسلمانان عالم نداشت.
 
برادر شهید مدافع حرم رضا ایزدیار  گفت: این شهدا کم مقامی ندارند فقط کار آن‌ها دفاع از وطن نیست بلکه بالاتر از آن کار دیگری انجام می‌دهند، که صدور انقلاب و اثبات صداقت انقلاب است.
 
وی افزود: اگر این انقلاب تثبیت نشود در ایران هم نابود خواهد شد، راحت‌طلبی را در یک مرحله‌ای در مبارزه با لیبرال‌های محض مبارزه کرده‌ایم و این کار شهدای دفاع مقدس بوده است.
 
شهدای ندافع حرم، کودکان خود را رها می‌کنند و با اسلام آمریکایی، اسلام راحت‌طلبی مبارزه می‌کنند این اسلام پوشش دینی دارد که به‌مراتب سخت‌تر از مبارزه‌ای است که در دفاع مقدس رخ‌داده است.

وی در پایان با اشاره به خصوصیات شهید مدافع حرم "رضا ایزدیار" خاطر نشان کرد: روحیه عجیبی داشت، در گردان که بودیم، به بسیاری از مسائل عبادی توجه ویژه ای داشت، در زمان فراغت  گوشه ای را پیدا میکرد و به نماز شب مشغول میشد، همیشه میگفت" هرچیزی که رهبر بگوید همان است، باید ببینیم نشان  رهبر به کدام سمت است"، در فتنه سال 88 همیشه میگفت" مواظب باشید و گوش به فرمان رهبر باشید."

خبرنگار بسیجی: سجاد بذرپاش
ارسال نظرات