فرمانده سپاه طرقبه شاندیز با بیان اینکه انقلاب‌های شکست خورده در نقاط دیگر جهان حاصل اعتماد به آمریکا و فاصله گرفتن از رهبری الهی است، تصریح کرد: عدم وابستگی جمهوری اسلامی به شرق و غرب یکی از علل پیروزی انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۶۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ قدیر اسدزاده در مراسم «آبروی محله» روستای جاغرق ضمن تأکید بر این مطلب که شهدا علاوه بر آبروی کوی و محله افتخار و آبروی نظام اسلامی و کشورهستند، افزود: برنامه «آبروی محله» به منظور آشنایی با رفتار و اخلاق شهدا و تربیت واقعی نهاد خانواده مبتنی بر آموزه‌های دینی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هر چه شدیدتر شدن تهاجمات فرهنگی، بهترین راه مقابله را ترویج تربیت دینی و مذهبی در خانواده ها دانست و افزود: هر اتفاق خوب و مبارکی در کشور مرهون ایثارگری های شهداست لذا امروز باوجود هجمه‌های سنگین دشمن نزدیک شدن به سیره شهدا و عدم ترویج فرهنگ غربی ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود (طرقبه شاندیز) با بیان اینکه انقلاب‌های شکست خورده در نقاط دیگر جهان حاصل اعتماد به آمریکا و فاصله گرفتن از رهبری الهی است، تصریح کرد: عدم وابستگی جمهوری اسلامی به شرق و غرب یکی از علل پیروزی انقلاب اسلامی است و امروز هم هر گونه اعتماد به دشمن نتیجه‌ای جز شکست و سرافکندگی نخواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها