امام جمعه موقت تهران و استاد حوزه های علمیه کشور:
امام جمعه موقت تهران و استاد حوزه های علمیه کشور در همایش بصیرت انقلابی در آستان امامزاده سید محمد(ع) مراغه با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه گفت: مکتب ملت ایران، مکتبی انقلابی و ولایی بوده و باید در این راستا حرکت شود.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۷۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله کاظم صدیقی افزود: مکتب انقلابی به ما درس مبارزه با استکبار و طاغوت را آموخت و آن را در جامعه نهادینه کرد.

وی ادامه داد: بر اساس رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب باید انقلابی بوده و در برابر استکبار و سلطه انقلابی حرکت کرد و این امر مایه پیروزی در برابر دشمن خواهد بود.

آیت الله صدیقی بیان کرد: مکتب انقلابی به ما آموخت که در برابر طاغوت و ظلم مبارزه کنیم و این مکتب را امام راحل و رهبر انقلاب در زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج) هدایت و رهبری می کنند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و اتحاد بین آحاد ملت گفت: در جامعه باید محور داشته باشیم و این محور در عصر حاضر رهبری ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه «همه ما عاشق خدمت هستیم و نه قدرت» افزود: آحاد ملت باید با روحیه انقلابی در صحنه حضور داشته باشند تا جامعه در فساد نباشد و این امر فقط با نهادینه شدن فرهنگ انقلاب اسلامی و ولایتمداری تقویت می شود.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی نظام سلطه علیه جامعه اسلامی ادامه داد: هوشیاری و بهره گیری از مکتب و تفکر انقلابی و اسلامی در برابر جبهه ضدفرهنگی دشمن که با ابزار فساد انگیزی و ترویج شهوت و بی بند و باری به میدان آمده؛ بیش از پیش ضروری است.

استاد حوزه های علمیه کشور با اشاره به جایگاه والای علما و روحانیت در بین امت اسلامی اظهار داشت: امام راحل به عنوان عالم و فقیه بزرگ جهان اسلام در عصر حاضر با تکیه بر مکتب انقلابی پنجه در پنجه آمریکا و نظام سلطه انداخت و با ایستادگی در برابر این هجمه ها، انقلاب اسلامی را به ثمر رسانید.

آیت الله صدیقی افزود: اکنون نیز شعار معروف امام خمینی(ره) با عنوان «ما ایستاده ایم و پیروزیم» در قالب وعده ای الهی گونه به حقیقت پیوسته است.

وی ادامه داد: ایشان بقا و بالندگی انقلاب اسلامی را وعده د اده بودند و این وعده بزرگ به علت اعتقاد و ایمان راسخ ملت بزرگ ایران محقق شده است.

وی اضافه کرد: مردم بزرگ ایران اسلامی در طول 38 سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشان دادند که با همان روحیه انقلابی در مسیر انقلاب گام بر می دارند و نمونه بارز این امر شهدای مدافع حرمی است که در اه اسلام و ارمان های انقلابی جان خویش را فدا کرده و خونشان را نثار درخت اسلام می کنند.

ارسال نظرات