خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

انقلاب اسلامی زلزله ای ویرانگر برای نظام سلطه بود

نشست بصیرتی سیاسی به همت حوزه فرهنگیان و دانش آموزی ویژه سرگروهای صالحین در حسینیه آموزش و پرورش برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۰۲۰۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بهزاد مشهدی حسینی  کارشناس مسائل در نشست بصیرتی سیاسی که به همت حوزه فرهنگیان و دانش آموزی ویژه سرگروهای صالحین در حسینیه  آموزش و پرورش برگزار شده بوداظهار کرد: انقلاب اسلامی زلزله ای ویرانگر برای نظام سلطه بود.  

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 در ایران تنها حادثه داخلی، آن هم برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود، بلکه انقلابی بر اساس ارزشها و آرمان ها با رهبری بزرگ و در حقیقت زلزله ای ویرانگر برای غرب و شرق عالم بود.

مشهدی حسینی تبیین کرد: انقلاب  شکوهمند اسلامی  با به چالش کشیدن نظام های بین المللی و قواعد حاکم بر آن نشان داد که تمامی این قدرت ها تو خالی و ماهیت سلطه جویانه، استکباری و مادی گریانه دارند.

این کارشناس تصریح کرد: انقلاب اسلامی با ترسیم مرز جدیدی که به تعبیر امام خمینی (ره) مرز بین مستضعفان و مستکبران بود، جبهه ای جدید در برابر غرب و شرق ایجاد کرد و سبب  خیزش نهضت های آزادی بخش و نقش آفرینی آنها در عرصه  روابط بین الملل شد.

مشهدی حسینی در پایان یادآورشد: یکی از مهمترین دستاوردهای  انقلاب اسلامی در این راستا تجدید حیات اسلامی در منطقه راهبردی غرب آسیا بود که موجب بیداری کشورهای اسلامی و نیز متزلزل شدن رژیم های وابسته به نظام سلطه بود که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران خط بطلانی بر این سیاست ها ی غرب کشید .

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها