یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در جمع بسیجیان اداره آب و فاضلاب این شهرستان، رمز بقای انقلاب اسلامی را همان رمز پیروزی یعنی انگیزه الهی و وحدت امت اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۲۰۲۸۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نعمت شکری گفت: بي‌ترديد رمز بقاي انقلاب اسلامي همان رمز پيروزي است و نسل‌هاي آينده در تاريخ خواهند خواند که دو رکن اصلي آن همانا داشتن انگيزه الهي و مقصد عالي حکومت اسلامي، و اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه براي نیل به همان انگيزه و مقصد بود.

وی با بیان اینکه علت به وجود آورنده هر انقلاب يا حرکتي مي‌تواند يکي از عوامل و علل بقای آن نظام سياسي، انقلاب يا حرکت باشد، افزود: علت به وجود آورنده انقلاب اسلامي ايران، باور مردم ايران به اين بود که در ذيل يک نظام ديني مي‌توانند به عدالت دست يابند.

شکری ادامه داد: ديگر از عواملي که باعث تحقق و بقاء انقلاب اسلامي شد رهبري است که به درستي و با دقت توانست بين خواسته‌هاي مردم و آرمان‌هاي راهبردي که مي‌تواند منافع اسلام و ايران را تحقق بخشد، هماهنگي ايجاد کند و مردم اين رهبري را قبول داشته باشند. این رهبری شامل رهبري دوران تاسیس با تصدی گری امام خميني(ره) و رهبري دوران تثبيت با تصدی گری امام خامنه‌اي(مدظله العالي) می باشد.

وی عامل موثر ديگر در بقای انقلاب اسلامي را وجود باورهای عمیق دینی عنوان و بیان کرد: مردم ايران، مردمي هستند که باورهاي ديني براي آنها اصالت دارد، همچنین توده مردم ايران براي حفظ انقلاب تا پرداختن بالاترين هزينه‌ها آمادگي دارند.

ارسال نظرات