کارشناس مذهبی

مردم به برکت انقلاب سرنوشت خود را تعیین می‌کنند

کارشناس مذهبی گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز مردم سرنوشت خود را تعیین می کنند و مسئولین نظام با رای آنها انتخاب می شوند.
کد خبر: ۸۸۲۰۳۳۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام مرشدی در مراسمی که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در دبستان پسرانه شهدای زاویه برگزار شد با اشاره به اینکه ما توانستیم با غلبه بر طاغوت استقلال و آزادی خود را به دست آوریم، گفت: دهه فجر بزرگترین عید ملت ایران است.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک حکومت بر پایه مردم سالاری دینی است، گفت: انقلاب اسلامی بعد از گذشت سال ها حق رأی و تصمیم گیری را به مردم هدیه کرد؛ حق رای یکی از اولین حقوق شهروندان یک جامعه است که با پیروزی انقلاب این حق اولیه به مردم ایران داده شد و امروز مردم در هر جایی از کشور که باشند می‌توانند آزادانه رای خود را به هر کسی که صلاح بدانند بدهند.

حجت‌الاسلام مرشدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: از دیگر دلایلی که می توان آن را عامل عزت و استقلال کشور عنوان کرد، جانفشانی فرزندان این مرزوبوم در مقابل قدرت‌های استکباری جهان در هشت سال جنگ تحمیلی بود.

وی افزود: اگر می خواهیم نتیجه جانفشانی‌های رزمندگان را در مسیر پیشرفت انقلاب مشاهده کنیم باید تقویم این کشور را در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی مشاهده و مقایسه نماییم.

این کارشناس مذهبی در انتها ضمن اشاره به تلاش ها و از خود گذشتگی دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی از آنها خواست تا ادامه دهنده راه شهدای دانش آموز باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار