مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد:

امروز ایران به قدرتی تأثیرگذار در مناسبات و روابط بین الملل تبدیل شده است

به منظور ارتقاءبینش سیاسی بسیجیان؛نشست سیاسی پایگاه ثارالله از حوزه معصومیه(س)با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۳۶۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛حجه الاسلام شیخ زاده با بیان اینکه به بركت پيروزي انقلاب اسلامي، كشور ايران به قدرت و عزّت بالا و چشمگيري دست يافت افزود: كشور ايران از كشوري ضعيف و بي‌تأثير در معادلات جهاني، به قدرتي تأثيرگذار در مناسبات و روابط بين‌الملل و نيز تصميم‌گيري‌هاي جهاني و منطقه‌اي مبدل گشت.

وی قدرت الهی، رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) و اراده مردمی ، وحدت و انسجام ملّی مردم این کشور برای رسیدن به آرمان های دینی و اسلامی را از عوامل عمده موثر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست.

شیخ زاده تصریح کرد: ماهیت انقلاب اسلامی یک ماهیت دینی و الهی است که در سایه احکام نورانی قرآن کریم دستیابی به نیازهای مادی با اعمال مدیریت صحیح امکان پذیر خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد در ادامه به نقش وحدت در بین اقوام اشاره و تاکید کرد: در شرایط کنونی همسویی و وحدت بیشتر یک ضرورت اجتناب ناپذیر می باشد و از سویی پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای و به کار بستن آن فرمایشات مهم،گامی موثر در پیشبرد اهداف نظام اسلامی به شمار می رود.

ارسال نظرات